Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

David Garrett!

Av Malin wiper - 18 juli 2011 10:53

David Garrett har varit i Sverige och han är en av mina favoriter vad gäller fiolmusik för han spelar både traditionell klassisk musik och rockmusik mm på sin fiol. Klicka här för att komma in på David Garretts hemsida. Han föddes 1981 i Aachen och är en Tysk klassisk violinist. Hans mor är från USA och hans far från Tyskland. Klicka här för att läsa om hans Sverigebesök senare i år. Klicka här för att läsa mer.


Vi var egentligen bortbjudna i dag på kaffe men det kom annat emellan så jag hoppas vi får komma en annan dag istället.


 
 
Ninz

Ninz

18 juli 2011 12:18

Då måste han ha klarat sig ganska så bra på rehabiliteringen hos Dr Drew
Sv: Japp, jag skall vara med :)
En fin dag till dig vännen :D
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

18 juli 2011 18:25

Vad kul att du skall vara med, det blir nog en höjdare

Ha en fin kväll
kramar

 
Gilla

Gilla

18 juli 2011 15:29

Hör du du du! Du sitter nog ännu mer vid datorn än vad jag gör. Min gubbe klagar att jag sitter för länge. Hur i hela fridens namn hinner du med att både vara på utflykter och fotografera och sen skriva om det?
Inte för att jag klagar, för det är bara roligt att se vad du kommer på. Det har visst varit lite nostalgi den här helgen.

Jag gillar också David Garret, eftersom jag en gång i tiden tog fiollektioner och min lärare ville att jag skulle fortsätta. Jag var med i ett par orkestrar under tonåren och sen gick det åt skogen i och med att jag blev med barn och flyttade.

Svar: Ge dej iväg och spela minigolf om det är så att ni har en fin bana hos er. Min Gubbe kommer att bli glad att du tyckte att han hade en häftig klädsel. Han är klädtokig förstår du.

Fåglarna var väldigt häftig och förskräckande, mer än vad jag kom ihåg från den gången jag såg den för evigheter sen.

Ha det allra bäst!

Kram/Gilla

http://trebgilla.blogspot.com

Malin wiper

18 juli 2011 18:22

Jag har inte suttit så mycket vid datan i dag men är medveten om att jag skall begränsa mig. Blir gärna besatt när nåt är kul. Jag är inte ute så länge och mycket som det ser ut i bloggen. Det blir mer än det ser ut med alla bilder :D

Vad roligt att du spelat fiol och även varit med i orkester. Synd att du fick lägga ner det hela men ibland har man inget val. Kul att du gillar David Garrett

Det blir nog golf med några vänner så småningom. Han var verkligen läckert klädd så jag förstår att han gillar kläder. Det verkar du göra också

Ha en fin kväll
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards