Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Ernest Ray Everett!

Av Malin wiper - 17 juni 2011 09:26

 


Här är en av dom som kommer till Countryfestivalen på High Chaparral. Ernest Ray Everett. Klicka här för att komma in på hans hemsida. Ernest Ray Everett uppträder i dag kl 13.00 och i morgon 20.45 Festivalen börjar 11.30 i dag med Lucky Luke Show.  Hela parken stänger 01.00 Vi har ca 2-3 mil till High Chaparral

 




Cowboy And Cowgirl





Free Orkut and Myspace Music Graphics Glitters

 
 
Ninz

Ninz

17 juni 2011 10:30

Cowboy hattar har alltid fascinerat mig, men är för feg för att "spöka" ut mig med en huvudbonad. Som jag för övrigt tycker är jätte snyggt!!
Sv; Måsten finns alltid, men jag tror att man noggrant måste balansera tingen så att dessa inte dränker oss.
Stor kram & fin dag till dig vännen :D

http://ninz.bloggagratis.seh

Malin wiper

17 juni 2011 10:46

På countryfestvaler så är dom utspökade för jag har varit på en hel del men själv vågar jag inte ;) är lite feg ibland.

I dag lägger jag bort alla måsten för nu skiner solen

Ha en fin dag kära du
kramar

 
Cattis

Cattis

17 juni 2011 10:53

Vilken härlig musik. Country är jag uppväxt med. Min pappa spelade Jim Reves jättemycket eller vad han nu heter.
Nu ska jag se om jag kan hitta något jag med och ligga och lyssna på det ute i solen en timme.

Kram och ha en underbar fredag.
Både du och Mr T.

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

17 juni 2011 18:51

Nu har jag sett honom i verkligheten och det var 1000 gånger bättre fast han bara hade en gitarr och sin fantastiska röst

Ha en fin kväll
kram

 
ansepanse

ansepanse

17 juni 2011 11:31

ska du själv åka till festivalen och lyssna?
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

17 juni 2011 18:50

Vi kom nyss hem från festivalen och har haft det toppen

Ha en fin kväll
kram

 
Hebbe

Hebbe

17 juni 2011 12:38

Kul med Countryfestivaler,,här blir det i augusti som Furuvik har Countryfestival.
http://www.furuvik.se/scandinavian-country-fair.aspx
Haé Kram.







http://farfar0hebbe.wordpress.com

Malin wiper

17 juni 2011 18:50

Vad roligt att furuvik har en countryfestival också.

Ha en fin kväll
kram

 
Ingen bild

Mia

17 juni 2011 13:04

Vilken härlig röst han har :) High Chaparall har jag varit mycket på när jag var liten. Vi hade ju sommarställe utanför Sävsjö på Småländska höglandet och då blev det turer till cowboystället. Vi var där för ett par år sedan med barnen och även tidigare så de fick uppleva staden och det är ju alltid kul. Jag har ff kvar min cowboyhatt i äkta läder jag fick när jag var mindre som även står mitt namn på. Den passar inte längre tyvärr men hänger på väggen istället. Mycket minnen i den cowboyhatten. Ha en fin dag i solen. Här vräker regnet ner emellanåt. Men jag och voffs hann ut emellan en och en annan skur. Kramar till dig vännen o Mr T också såklart.

Malin wiper

17 juni 2011 18:49

Han har ännu bättre röst i verkligheten. Nu har jag sett honom live och även träffat honom bakom scenen ;)

Vad kul att du varit på High Chaparral när du var liten. Det är mycket större numera. Kul att du har en sån fin cowboyhatt och att dina barn fått uppleva stället också. Ja du man får många minnen som kommer tillbaka. Här har det både regnat och varit sol

Mr T hälsar tillbaka till dig

Ha en fin kväll vännen
kramar

 
Vicke

Vicke

17 juni 2011 15:54

då hoppas jag att ni får fint väder när ni ska dit, ha en trevlig helg nu

http://enbloggomlivet.bloggplatsen.se

Malin wiper

17 juni 2011 18:45

Det har mest regnat men varit jättekul

Ha en fin kväll
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards