Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 17 mars 2011

Tävling hos Skrivmoster!

Av Malin wiper - 17 mars 2011 15:55

 

Här ser ni priserna 

 

Jag är med i en tävling hos min nya bloggvän Skrivmoster. Klicka här för att komma in på tävlingsinlägget för att vara med i tävlingen. Klicka här för att läsa hela hennes intressanta blogg. Hon har själv skrivit böcker.

 

           

 

Tävlingen pågår fr.o.m nu och fram t.o.m den 31/3 kl. 17.00. 

  

  

 

Klicka här för att kolla vart jag hittat dessa roliga bokstöd

 
 
skrivmoster

skrivmoster

17 mars 2011 16:13

Vilka häftiga bokstöd!!

Tack för att du puffar för min tävling! :))

Kramar om dig!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

17 mars 2011 16:15

Ja dom såg roliga ut ;) Klart jag puffar för din tävling.

Ha en fin kväll
kram

 
Znogge

Znogge

17 mars 2011 17:44

Önskar dig lycka till i tävlingen och ska genast ta en titt...

Kram

http://znogge.wordpress.com

Malin wiper

17 mars 2011 17:45

Tack snälla du ;) Ja gör det.

Ha en bra kväll

 
Lillan

Lillan

17 mars 2011 18:04

Hej vännen! Nu har jag skaffat mej ett nytt bloggbo! Hoppas du hittar in till mej!
Kram/paula

http://lillansbloggvra.blogspot.com

Malin wiper

17 mars 2011 18:32

Jag vill gärna fortsätta att följe dig så jag har länkat om och till ditt nya bloggnamn

Ha en fin kväll
kram

 
Maya

Maya

17 mars 2011 18:36

Vad roligt med fler tävlingar! Ska lägga upp om tävlingarna senare, orkar inte sitta vid datorn just nu...rygg och nacke tar knäcken på mej...

Urläckra bokstöd, såna hade jag velat ha! Något att tälja i snickerboa hahaha...

Kram!

http://maypel.wordpress.com

Malin wiper

17 mars 2011 18:41

Jag var aldrig med i några tävlingar förut men nu har det blivit många ;) Jag skall nog ta en paus på lördag från bloggen. Känner som dig att datasittandet tar knäcken på en.

Jag skulle också vilja ha såna bokstöd ;)

kram

 
Vicke

Vicke

17 mars 2011 18:44

då hoppas jag att du blir en vinnare och att du får en fin kväll nu

http://vickesblandningar.bloggplatsen.se

Malin wiper

17 mars 2011 18:45

Tack snälla du
Ha en fin kväll själv
kram

 
Vicke

Vicke

17 mars 2011 18:51

Svar: samma regler som vanligt och du får som jag har sagt tidigare alltid använda mina bilder

http://vickesblandningar.bloggplatsen.se

Malin wiper

17 mars 2011 18:54

Tack snälla du. Jag länkar som vanligt.

kram

 
Glimz

Glimz

17 mars 2011 20:02

Waaaooo vilka coola bokstöd! Fina priser =) Har du skrivit något inlägg om vem som valde vad i din tävling? Kan inte hitta det någonstans :) Undrar tant nyfiken *asg* En gooo kväller till dig vännen :)
Kramen

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

18 mars 2011 08:24

Ja du det var häftiga bokstöd. Jag har glömt detta. Tack för att du påminde mig.

Ha en fin fredag
kramar

 
Stevie

Stevie

17 mars 2011 20:26

Hoppas att Du Vinner! :)

Kram
Stevie

PS! Tusen Tusen Tack för min fina Vinst!
Några har redan testat den här hemma!

http://metrobloggen.se/esthonianangel

Malin wiper

18 mars 2011 08:21

Tack snälla du ;)

Kul att du gillade vinsten och att den kommer till användning. Det går att förvara annat i den också såsom brev, hårrullar, plastpåsar mm

Ha en fin dag
kramar

 
ansepanse

ansepanse

17 mars 2011 22:07

vilka superfina bokstöd :)
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

18 mars 2011 08:18

Ja du dom är jättehäftiga

Ha en fin fredag
kram

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

17 mars 2011 22:25

Hihi idag har vi visst bloggat om samma sak på sätt och vis. Min blogg idag fick handla om en tävling också och det bästa med tävlingen är att den i sig är en kamp mot den elaka cancern. Du som har lite större blogg än mig får gärna tipsa om den också om du vill.
Hoppas ni får en fin fredag och helg.
Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

18 mars 2011 08:17

Då skall jag in och kolla tävlingen och tipsa om den. Det är ju ett ständigt aktuellt ämne.

Ha en fin fredag själv
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards