Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 28 januari 2017

Gym Plus, öppet hus

Av Malin wiper - 28 januari 2017 18:00

  

I dag då jag var inne i samhället för att göra några ärenden så gick jag förbi Gym Plus. Inte visste jag att dom hade öppet hus i dag. På grund av flytten så hänger jag inte med i svängarna längre utan har fullt upp med att packa och tänka ut vad som skall med och vad som skall bort 


  

Jag gick in för att kolla vad som hände där. Hörde glada och pigga röster inifrån

 

                                           


Kettlebells


  

Här ser ni Mikael Johansson som driver Gym Plus och en av hans medhjälpare. Två glada alerta personer som jag träffade på först.

 

   

Helt plötsligt blev dom tre.                  

 

   

Det bjöds på frukt av olika slag och jag som älskar banan högg in på en skiva. Det var mycket folk på gymmet så det var rätt livat     

  

   

Det var provsmakning på olika drycker men jag glömde bort mig helt för jag var upptagen med att fota. Den blå energidrycken heter Nocco. Den i mitten heter Celcius. Jag har testat energidryck en gång men då blev jag så speedad och det skrämde mig lite, eftersom jag redan är uppe i varv..   Det var inte dessa sorter som säkert är mer balanserade så jag skall testa en så fort jag får tillfälle

 

 

   

Här ser man hela bänken. Jag har inte lyckats ställa in denna lilla kamera rätt än så bilderna blir lite otydliga.

 

   

Jag köpte mig en burk med proteinpulver, sånt har jag aldrig använt mig av förut om man bortser från dessa bantningstillskott som kommit och gått. Det kommer från Zinzino, och smakade gott man byter ut ett mål genom att dricka ett glas med detta utrört istället för mat, det var nedsatt i pris dagen till ära. Det är glutenfritt, hög fiberhalt och protein. Sockret har ersatts med naturligt sötningsmedel. Det innehåller 25 vitaminer och mineraler. Om det inte funkar för mig så får sonen ta över pulvret.

 

   

Han hade så billiga priser på sina barer nu så jag köpte mig några såna också. Dom heter QuestBar

 

Hoppas ni har en kul kväll att se fram emot. Jag skall packa lite mer men sen vila och prata med min man i telefon. Dom har det bra och bara tar det lugnt nu och äter lite gott. Kul att dom tre bröderna får träffas tillsammans för det har inte blivit så mycket på sista tiden. Min mans bror som bor däruppe i norr har ett jättefint hus med sin fru så plats finns och bröderna har fått varsit rum att sova i. 

 


#Gym #Hus #Mikael #Frukt #Nocco #Zinzino #Barer


 
 
Ingen bild

Signhild Skrivmoster

28 januari 2017 21:39

Jag fick en hälsning via mr T idag och det lät som dom hade det väldigt bra. Min kära vän var också med hörde jag. Ha en skön helg så kommer han nog snart hem igen. Kram

Malin wiper

29 januari 2017 09:16

Vad roligt att du fick en hälsning från honom. Det är bra att syskonen får umgås tillsammans ett tag och dela sin sorg. Jag hade aldrig orkat åka så långt tyvärr.

Han kommer hem på tisdag, måste ligga över hos sin bror i Västerås måndag natt på grund av dåliga kommunikationer till Småland. Ha en skön söndag vännen
kramar

 
Annelie

Annelie

30 januari 2017 11:23

Nu jäklar ska "gumman" träna,, köper sig proteinpulver å allt.. *fniss*
sådant proteinpulver höll Göran också på med, när han tränade som mest.

Denna energidrycken i mitten, Celsius, har vi smakat fast i en annan smak å fyyyy vad vedervärdig.

Kramar om.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

30 januari 2017 12:09

Ja du det är aldrig för sent med protein ;) Jag kommer aldrig att kunna träna så mycket men detta är ett pulver som man kan ersätta en måltid med och gå ner i vikt. Jag kanske ger det till sonen. Denna sort med chokladsmak är rätt god så det är nog olika

kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards