Öppen Ridå

Alla inlägg den 25 april 2016

Av Malin wiper - 25 april 2016 10:30

  

Nu är det inte så somrigt som på denna bild utan det ligger lite pudersnö på marken och när min man gick till arbetet så var det bara 1 grad varmt. Det var en konstig lätt pärlsnö som virvlade omkring i går kväll. har aldrig sett nåt liknande, så först trodde vi det var aska från nån brand eller massor av pollen. Jag har lite svårt att hinna med bloggen just nu för vi har så mycket att göra hemma och det tar tid med mina inlägg, så jag kommer in lite sporadiskt. Jag skall i alla fall iväg till gym Plus i dag och några gånger till denna veckan. Resten av tiden har vi fullt upp av lite olika saker på agendan. Hoppas ni har haft en fin helg i vårsolen, och att veckan blir till           


  

Detta är en TRIUMPH 2000 MK 2  från 1971 som vi såg på motorvägen en dag.


  

När vi sen åkte in på en väg till en bensinstation för att tanka så såg vi bilen där också.


     

Klickbilder


En dag för ett tag sen åkte vi förbi Molidens Nostalgimack och där såg vi ett nytillskott i form av den vita höga skylten. Antar att det skall in en skylt med antingen "Shell" eller "Nynäs" så småningom 


  

Här ser man hela macken i sin strålglans 

 

  

Istället för smörgås så kan mitt tilltugg till kaffet se ut så här. Sockerfria digestivekex med mindre kolhydrater. Pålägg i form av skivad banan och på toppen tomat. Det är supergott med banan på kex.                                                   


  

Jag som älskar banan borde ha ett sånt här kramdjur i soffan som en kul detalj. Såg den på en leksaksbutik.

 

   

 

 

#Triumph #Moliden #Skylt #Digestivekex #Banan #Kramdjur

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards