Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 23 juni 2016

Midsommarfest i Bäckalyckan och sushi inom kort.

Av Malin wiper - 23 juni 2016 20:00

 


A-G visade mig detta blad med vad som händer i Vaggeryd i morgon Midsommarafton. Jag har inte sett att vi fått ett sånt blad. Bäckalyckan har Midsommarfest från 14-18.         

 

   

Nu börjar det hända nåt när det gäller den kommande "Sushibaren" där fd Jonssons Konditori har legat. Dom har målat nåt svart en bit upp på rutorna och jag antar att det skall Sushibarens namn skall stå där 

 

   

På en av rutorna kunde man läsa detta så nu dröjer det inte länge vi får njuta av sushi.        

 

 

 

Jag försökte sätta kameran mot glaset för att visa lite hur fint det blir. Det kommer att finnas rätt många sittplatser så vill man inte ta take away jämt så kan man sitta där och njuta   

 

 

                          

 

 

 

 

#Bäckalyckan #Sushibar



 
 
Annelie

Annelie

28 juni 2016 12:48

Mysigt litet lagomt program för en midsommarafton..

Förstår ni längtar tills ni kan äta sushi på plats, om ni inte redan gjort det. Kanske är något inlägg om det, har i sådana fall inte läst det.

Kramar om.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

28 juni 2016 16:35

Ja du vi var så trötta efter semestern så vi orkade inte annat ;) vi är inte vana att resa numera. Förr hade vi mer pengar.

I går öppnade dom så i dag har vi varit dit så jag skriver om det senare

kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Söndag 12 maj 08:15

    I fredags promenerade vi lite överallt men bland annat i Vasaparken där dom har en liten vattenoas för fåglar. Där såg jag denna ringduva på stenkanten mot vattnet     Här har en annan ringduva satt sig på en sten ute i vattnet. Det s...

Av Malin wiper - Lördag 11 maj 07:15

    Häromdan på vår promenad så såg vi denna Cadillac De Ville från 1967. Han som äger den kände igen oss för vi har fotat en av hans bilar förut,  så han stannade till och det uppskattas. Det är så härligt att dom snygga veteranbilarna börjar k...

Av Malin wiper - Fredag 10 maj 08:45

    Här kommer lite fler båtar jag fotade när vi skjutsade hem min son till Enköping i söndags den 5 maj. Detta är en liten småbåtshamn                        Jag hade ett filmklipp inne i går med en blå figur som jag inte visste vad det ...

Av Malin wiper - Torsdag 9 maj 09:30

    I går besökte vi Röda Korset och såg då att det var Röda Korsets dag. Varje år 8 maj uppmärksammas denna dag av alla Röda Korsare och volontärer. Röda Korset i Västerås har ett sånt uppsving och det har blivit en fantastiskt trevlig träffpun...

Av Malin wiper - Onsdag 8 maj 16:15

    I dag fyller Lasse Åberg 84 år. Denna tavla ovan köpte vi på Läkarmissionens second hand för 75 kr. Den är skapad av Lasse Åberg och går under namnet Självporträtt. Tavlan är signerad av honom 1982 och vår är numrerad i 17/150. Det är en fär...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Återinvigning av Aseaströmmen 17/5 15.00

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards