Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 7 februari 2016

Nikon D3200!

Av Malin wiper - 7 februari 2016 07:00

 

By Thom


Jag har fått en systemkamera av min son som jag skall hämta hos honom när vi åker dit nästa gång. Jag blev överlycklig för jag har länge velat haft en men har inte haft råd. Han köpte den för några månader sen men har inte använt den så mycket för han filmar mest och han har flera andra kameror. Det är en Nikon D3200 och med får jag två objektiv och en kameraväska. Det känns helt underbart, jag skall kolla  om det finns nån kurs jag kan gå i så man får lära sig dom flesta funktionerna. Nu kan jag komma vidare i mitt fotande och det känns spännande. Tusen tack kära son...   Vilken överraskning..  

 

 

Klicka här för att se en test av Nikon D3200 

 


                          



#Systemkamera #Son #Nikon

 
 
Veronika

Veronika

7 februari 2016 09:53

Vilken underbar present och kamera!
Det måste bli väldigt fina bilder med den där.
Lycka till i fotandet.
Jag skulle också vilja ha en kamera men ingen sådan bjässe eftersom undertecknad inte är så duktigt men en som kan ta bra bilder ändå.

Köpte mobilen i syftet att den kunde ta bra bilder annars skulle valet fallit på en annan mobil.

Önskar en fin skön söndag

Puss och kram

http://ordochingavisor.bloggplatsen.se

Malin wiper

7 februari 2016 09:58

Vad kul att du tittade in. Kameran är inte så stor som många andra systemkameror så den blir inte så klumpig. Jag hoppas jag kan ta fina bilder med den, måste lära mig lite mer. Tack för dina vänliga ord.

Dom flesta fotar med mobilen men dom har inte än fått såna bra kameror i sig om man har intresse för foto. Annars är dom bättre nu än förr.

Ha en fin söndag själv
kramar

 
Annelie

Annelie

7 februari 2016 18:06

Vilken snäll son du har som ger dig en sådan fin kamera.
Jag själv har en sådan systemkamera, men använder den aldrig eftersom jag tycker den är otymplig att dra på.
Jag gick också en fotokurs, men den var så fruktansvärt invecklad så den gav inte mig ett dugg, fick prova mig fram istället.

Njut av din fina present.. // Kramen

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

8 februari 2016 07:14

Det var verkligen snällt av honom. Det är inte säkert att jag går på nån kurs, min man säger att han kan utbilda mig i dom grundläggande sakerna och sen kan man läsa på lite

Denna kameran är en av dom minsta systemkamerorna så den är inte så klumpig

Tack snälla du
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards