Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 18 juni 2014

Wide Outlet i Skillingaryd!

Av Malin wiper - 18 juni 2014 13:00

  

För ett tag sen besökte jag Wide Outlet i Skillingaryd för jag behövde lite sportigare kläder för jag skall börja promenera varje morgon när vi fått lite mer ordning hemma. Dom har kvalitetskläder till lågpris. På bilden ser ni en av ägarna som varit där så länge jag bott i Vaggeryd. Hon är allid glad och hjälpsam. Tyvärr fick jag inte helt bort det gula i bilden för hon var så fint brun



Klicka här för att komma in på deras hemsida 


  

Dom har en uppsjö av hattar, kepsar och andra huvudbonader för män. 



Lite deckarstil a´la Telly Savalas i Kojak. Telly Savalas föddes 1922 och var en skådespelare och sångare, son till en grekisk invandrare. Telly Savalas dog 1994 72 år gammal




   

Vad sägs om denna i "Filmgangster look"?

 

  

Många kepsar i olika färger och dessa är lite höga på jässan. Dom känns lite mer som "Baseballs kepsar" 

 


The Baseballs med Mo Hotta Mo Betta            


  

Sportkläder, overaller och regnkläder har dom gott om


  

Jättesnygg färgstark bag


      

Olivgrön jacka med svarta byxor och sen ser man in i en annan lokal där dom har ännu mer fynd


#Wides #Sport #Baseballs #Kepsar #Hattar #Kojak 

 
 
Annelie

Annelie

18 juni 2014 19:18

Kojak ja,, den serien kommer jag ihåg, även om jag inte satt som fastklistrad vid serien så såg jag några avsnitt då och då.

Bra när de har sådana där outlet,, men en del är så dyra fast det är outlet.. :-((
Vad är liksom vitsen då..??!! :-//

Kramar om.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

19 juni 2014 08:03

Jag vet inte om du var född när Kojak var i farten du är ju så mycket yngre än mig så du såg nog repriser.

Det finns alltid billigt på Wides och även lite dyrare men då är det ändå inte så dyrt som på andra ställen

kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 27 april 08:30

    Detta är en Dodge Van från 1984 som jag såg när vi var på väg hem från en promenad. Vi träffade mannen som äger bilen och han sa att han skulle lacka om bilen och då kommer den ju att bli superfin. Jag blir så glad nu när det börjar dyka upp...

Av Malin wiper - Fredag 26 april 08:45

    Detta är en skulptur som heter Aseaströmmen och den har stått på Stora torget i Västerås i många år. Konstverket skildrar det fenomen som under industrins glansdagar kallades för "Asea-strömmen". Vid lunchtid och arbetsdagens slut fylldes St...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards