Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Armband från Pisans smycken!

Av Malin wiper - 20 april 2012 09:15

Jag har köpt 3 st armband som jag skall ha alla tre samtidigt. Jag köpte ett halsband för ett tag sen men hade inget armband som passade till.  Jag är jättenöjd och hon är så duktig och vet hur man skall sätta ihop så det passar. Bilden blev lite otydlig när det gäller det svarta i mitten.


Klicka här för att komma in på Pisans smycken



Klicka här för att komma in på Pisans blogg.



Jag skall ha armbanden till detta halsband som jag köpte för ett tag sen 



Man blir så glad av Pisans klistermärken och vykort hon skickar med när man köper nåt av henne. Jag är själv en älskare av såna utsmyckningar och har använt såna i många år men nu har jag slut så jag får inhandla lite nya 


  

 

Klicka här för att se vart dessa pärlörhängen finns


Förra inlägget var tidsinställt så jag har inte varit vaken så länge och det är lite svårt att vända tillbaka dygnet än om jag är på god väg men jättetrött på morgonen. Det är grått och regnigt ute men det gör inget för jag skall möblera om lite i datarummet och då är det skönt att det inte är så varmt och tryckande. Jag njuter av att min man är hemma men det är nyttigt att vara ifrån varandra ibland än om det känns konstigt.  Hoppas ni alla får en fin fredag.

 
 
Cattis

Cattis

20 april 2012 09:21

Vilka jättefina armband. Jag tycker om när man sätter ihop många olika till ett.
Nu använder jag själv inte armband utan brukar ha det runt fotleden istället.
Jag ska gå in på hennes hemsida för jag kan tänka mig att hon har många fina där som skulle passa mig.

Du har säkert ett överflöd av armband,halsband och andra smycket från henne kan jag tänka mig. :)))

Sv: Isak han växer verkligen. Man ser det inte själv så men man märker på kläderna att de börjar bli för små nu.
Snart kan han ha T-shirten som du gav honom med Alfons på.
Han kommer att bli jättefin in den.

Kram vännen och här regnar det med idag men jag säger som du, det gör inget för jag har lite att göra inne idag.

http://www.jagmenjag.se

Malin wiper

20 april 2012 09:35

Jag har kännt Pisan rätt länge nu och handlat av henne under åren och man har fått specialbeställa av henne också. Hon gör säkert för ben också och man kan säga hur man vill ha det.

Jag har många men en del har jag gett bort också för det blir fullt till slut och man vill förnya sig

Ja du det går fort och snart är han 1 år ;) Vad bra att den t-shirten var så pass stor så den kommer till användning snart.

Ser att du också har innegöra i dag

Ha en fin fredag vännen
kramar

 
Filifjonkan

Filifjonkan

20 april 2012 10:05

Hej Wiper. Ja visst är det kul med smyvken och de var ju jättefina pasar bra ihop.Jag har för mig att jag kanske för 2 år sen köpte ett hängsmycke från henne med men är osäker kommeer inte ihåg man handlar kors och tvärs på bloggar och hemsidor så man kan ite hålla isär det så länge. Ja jag ställer också in mina inlägg på tid 05 ramlar de ut det är så praktiskt man kan lägga upp en hel vecka om man vill med. Ha en skön och vilsam helg nu då för uteväder blir det inte det spöregnar hos mig och störr e delan av Sverige såg jag på väderkartan

http://:filifjonkan-se.bloggplatsen.se

Malin wiper

20 april 2012 16:26

Tack snälla du. Ja du man stöter på många under åren och köper lite varstans och det är inte så lätt att hålla reda på. Ja du det är väldigt bra att kunna ställa in på tid. Vi hade det inte så här förut.

Det har börjat snöa här nu efter att det regnat men i morgon blir det tydligen fint väder.

Ha en fin helg själv
Mvh
Malin

 
Pisan

Pisan

20 april 2012 11:18

Vad snyggt det blev med alla 3 ihop. Så brukar jag bära armband också för det mesta, flera ihop, ibland har jag t o m 5-6 st :-)
Och precis som du skriver så kan man beställa av mig, jag gör på beställning. Och fotlänkar/band gör jag också. Man kan maila mig; pisanssmycken@hotmail.com
Nu gör jag lite reklam, hoppas du tycker det är ok. Och stort TACK för att du skriver om mina smycken. Det har ju gått dåligt med försäljningen i butik nu ett bra tag.
Ha en fin fredag goa vännen! ♥♥♥ Kramisar! ♥♥♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

Malin wiper

20 april 2012 16:25

Det blev verkligen supersnyggt och passar ypperligt till halsbandet. Du får gärna göra reklam, helt OK! Jag har dig under smycken också. Tråkigt att det blivit sämre med försäljningen.

Ha en fin fredag själv goa du
varm kram

 
Ingen bild

Petra

20 april 2012 12:50

Önskar dej och Mr T en fin helg!!Kram

Malin wiper

20 april 2012 16:23

Tack snälla Petra. Detsamma till dig och din familj
varm kram

 
Vicke

Vicke

20 april 2012 14:52

fina är dom

http://animationsskolan.bloggplatsen.se

Malin wiper

20 april 2012 16:23

Kul att du tycker det

Ha en fin dag
kram

 
Kristina

Kristina

20 april 2012 15:08

Jag kommer tillbaka när jag är lite piggare, men jag vill gärna ge en hälsning till dig och go kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Malin wiper

20 april 2012 16:22

Jag förstår dig så väl. Tack snälla du för hälsningen. Ta väl hand om dig

kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards