Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Nåldyna i makrillburk!

Av Malin wiper - 12 januari 2011 17:51

  

 

Nu har jag gjort en testnåldyna i en makrillburk. Jag satt ett grönt sidenband på mitten av burken. Jag har varit på jakt efter ett tyg med mönster av små fiskar men har inte hittat nåt än. Vi skall besöka nån delikatessaffär när vi är i storstan för att få tag på finare sardin eller makrillburkar med text och färg.

      

  

Klicka här för att komma in på sidan där makrillburksdynan finns som jag blev inspirerad av.

 

         

 

Klicka här för att komma in på ett inlägg där jag har en bild på en sardinburk som är jättesnygg med färg och text på. 


 
 
Fina Frun

Fina Frun

12 januari 2011 19:06

klart att du får länka!

http://blogg.amelia.se/finafrun

Malin wiper

12 januari 2011 19:15

Tack snälla du ;)

 
Glimz

Glimz

12 januari 2011 21:38

Hahaha den var ju riktigt rolig :) Man kan banne göra något fint av allt! Det gäller bara att ha ögat för det :D Å det har du!!
Kramen :)

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

13 januari 2011 09:19

Ja du den är lite kul ;) Tack för dina snälla ord. Jag har ju lite tid att fantisera ;)

Ha en fin dag goa du
kram

 

Malin wiper

13 januari 2011 09:09

Tack för att du påminde mig. Kul att få vara med i din tävling.

Ha en fin dag
kram

 
Ingen bild

-Nena-

13 januari 2011 01:42

Så fina de är =)
Har lite svårt att bestämma mig *S*
Luta lite åt skålen med rosen på eller någon av kaffekopparna... får jag suga en stund till på det?

Ha en fin torsdag.
Kram!

Malin wiper

13 januari 2011 09:09

Du behöver inte bestämma dig än och du kan även vänta tills jag gjort fler. Det är ingen brådska. Nu skall jag bara sy några klänningar sen göra fler skrin.

Ha en fin torsdag själv.
kram

 
Helga

Helga

13 januari 2011 08:19

Så läckert! Oftast är det det enkla som blir läckrast!

I min nya betonggjutnings-bok fanns några krukor för kryddor som jag ska testa att göra först...

http://helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

13 januari 2011 09:06

Tack! Ja du enkla saker kan bli hur bra som helst. Vad häftigt att du har en sån bok och det låter jättekul. Det får du visa upp sen.

Ha en fin dag
kramar

 
Lena

Lena

13 januari 2011 08:23

Va kul den blev!!! Man kan använda mycket , det är bara fantasin som begränsar.

Kram

Lena

http://wilenas.blogspot.com

Malin wiper

13 januari 2011 09:04

Tack snälla du ;) det är så enkelt och går så fort. Jag har ju tid att fantisera lite.

Ha en fin dag
kram

 
Monica

Monica

13 januari 2011 20:21

Jättefina nåldynor du gjort:)
Du är verkligen påhittig och fyndig:)
Ha en fortsatt fin torsdagskväll!
Kram*

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Malin wiper

13 januari 2011 21:23

Tack snälla du ;) Fast en ganska önödig grej men kul ändå.

Ha en fin kväll själv
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards