Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Award!

Av Malin wiper - 22 januari 2010 08:36

  



Jag har fått den här fina awarden av Sussie

Tack snälla du

Den för med sig lite förplikterser.. 

 

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna
award!

 

Jag ska tydligen hitta på 7 intressanta saker om mig själv! det är inte lätt men  Jag  skall försöka. Vet inte vad jag skall välja.

 

1. Jag avskyr att få för mycket mat på tallriken när jag är ute på restaurang. Då menar jag ett helt lass med mat utan nån fantasi och uppläggningsförmåga. Därför passar den moderna uppläggningen med lite men vackert att titta på för mig. Det har hänt att jag lämnat maten och smugit mig diskret ut från matstället...  

 

2. Jag har svårt att ljuga, det kommer alltid fram till slut.

 

3. Alla trodde jag skulle bli sångerska när jag växte upp men var så blyg att jag stog bakom ett draperi och sjöng.

 

4. Jag tar gärna ut alla sorger i förskott och har ett dåligt tålamod. Om jag vet att jag har nåt framför mig som skall hända så kan jag inte bara luta mig tillbaka och ge mig till tåls.

 

5. Min snabbhet är både min styrka och svaghet.

 

 6. Jag har livlig fantasi och inlevelseförmåga

 

Jag hade velat ge en award till alla mina bloggvänner men resten får jag ta nästa gång. För mig känns det svårt att välja ut 7 vill alltid ha med alla. Förra gången tog jag dom som inte är med nu.

 

Skickar denna vidare till:

 

Annelie

 

Berith

 

Lambergsfrua

 

Fru Gretas pyssel

 

Lenas lilla

 

Pisan

 

margit Holm

 

 

 
 
Berith

Berith

22 januari 2010 09:33

Tack snälla du för awarden !! =)))
Önskar dig en riktigt trevlig helg , kram =)))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

22 januari 2010 10:04


Jisses sååååå aktiv du är på din blogg, att du har så mycké att skriva om.. *L*
Men, ENBART roligt för oss läsare.. så fortsätt så.

Svår utmaning du gav,, får se om jag ger mig på den.
Hoppas du inte blir ledsen om jag INTE gör det..

Snygga kläder du har.. speciellt denna nyaste tröja som du säger du ser 6 kg tjockare ut i,, den var kanonsnygg.

Ha nu en helt underbar helg.. // Varma Kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Petra

Petra

22 januari 2010 10:39

Roligt att läsa om dej :)

http://petrano1.bloggspace.se

 
wiper

wiper

22 januari 2010 11:13

Berith: Varsågod ;)

Ha en trevlig helg själv
kram

Annelie: Det är frivilligt och jag själv har sagt nej ibland också. Det tar sin tid när man skall fylla i och sen gå till allas bloggar och länka mm.

Kul att du tyckte om den tjockare tröjan. Den är rätt snygg och klädsam så jag ser fram emot att kunna ha den.

Ha en underbar helg själv
kram

Petra: Kul att du tycker det ;)

Ha en fin helg goa du
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

22 januari 2010 16:16

Rolig läsning. Dom här är rätt så skoj efter som man får läsa så mycket skoj om dom man ger dom till :-) Visst tar det lite tid så det är tur att dom inte går runt så ofta..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
frugreta

frugreta

22 januari 2010 22:31

sorry ,men jag behärskar inte datorn till fullo.Angående beställningar så klarar jag inte det men jag gillar att överaska,så ha tålamod.
kram lilian.

http://www.frugreta.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

23 januari 2010 12:11

Kul att läsa lite om dig. Jag är inte själv mycket för awarder men eftersom jag fick en så hade jag svårt att säga nej. Det blir gärna lite utlämnande.

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

23 januari 2010 12:20

Sussi: Ja du det är lite att göra och svårt att skriva om sig själv allrahelst min generation.

Ha en fin dag
kram

frugreta: Ingen fara på taket.

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards