Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Pisans snygga smycken.....

Av Malin wiper - 28 september 2009 11:23


    

I dag blev jag glatt överraskad när jag hämtade in posten. Jag fick ett häftigt halsband avPisan i present för ett tag sen. Jag har använt det så mycket och kände att jag ville ha ett armband som passade till så jag beställde ett av henne och i dag kom det. Det är jättesnyggt gillar det skarpt och hon får alltid till rätt storlek till mina smala handleder.

 

   

På en berlock är det stämplat första bokstaven i mitt förnamn Glad.  

 

  

Mr T försökte fota det på min handled men han är bra på mycket men inte på att fota, det blev suddigt. Sorry mannen Kyss.

 

Jag köpte även detta halsband som jag såg på Pisans blogg. Det är ännu snyggare i verkligheten. Kul med fredsmärket.

 

   

Det var ett tag sen jag köpte smycken nu så det var dags. Fast jag har två halsband som jag inte använt än som jag köpt av henne men dom skall jag ha i vinter. Tack Pisan för att du gör så snygga och välgjoda smycken. Nu har man sin egna smyckedesigner Glad inte illa Kyss

 

   

En blomma till dig kära Pisan. 

Sen vill jag tacka syrran och brorsan för en sak också. Kram på er Kyss ni gulliga syskon. 

 

   

Nu har jag fått ihop paketet till Greta som vann gissningstävlingen. Skall åka ner till ICA och posta detta.

 

   

Hittade en sajt med roliga tårtor. Här en i form av ett paket, så passande Skrattande

 

Här kan ni gå in på sajten och kolla: Cake and design

Dom gör tårtor för alla tillfällen och grundades 1999.

 

 

 
 
Pisan

Pisan

28 september 2009 11:43

Tack kära vännen! Kul att du gillar armbandet, du vet ju att jag var lite orolig för att du skulle tycka att det var för många berlocker på. Tur med storleken också :-) KRAM!

http://h

 
maddie

maddie

28 september 2009 12:17

gillar smyckena med pärlorna! jättefina!!

http://princessmaddie.blogg.se

 
wiper

wiper

28 september 2009 12:38

maddie: kul att du tittade in på min blogg. Roligt att du också gillade armbandet ;)

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

28 september 2009 12:48

Pisan: Ja du var ju lite orolig för det men jag tycker det är lagomt med berlocker på armbandet, det känns bra.

Ha en bra dag min desigenr ;)
Kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Åsa

28 september 2009 13:11

Tjohöst i löven!

Jag vill återgå till det fina smyckeskrinet, skithäftigt.
Det hade varit något att skryta om.
Som sagt, det gäller att leta och ha tur.
Skön dag

// Kram Åsa

 
Petra

Petra

28 september 2009 13:30

Oj så fina smycken förstår att du gillar dom!!

http://petrano1.bloggspace.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

28 september 2009 13:42

Det var fina smycken ... tyvärr klarar jag inget annat än vitt guld. Min nickelallergi säger ifrån. Det finns smycken de säger är nickelfria men se finns det ett litet korn, trots allt så är det kört.
Ha en bra dag !!!
Kram

http://medresenarskan.bloggplatsen.se

 
Vicke

Vicke

28 september 2009 14:50

det var fina smycken

http://www.metrobloggen.se/jagbloggarigen

 
-Nena-

-Nena-

28 september 2009 15:24

Pisan är duktig på at fixa till smycken.
Jättefint blev det.
Jag är ju inte så mycket för smycken så annars hade jag nog varit stamkund hos Pisan :)
Alltså jag gillar smycken men använder det väldigt sällan.

((Kram))

http://nena.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

28 september 2009 16:41

Åsa: kul att du tittade in ;) Ja du det ovanliga röda smyckskrinet skull man gärna velat ha.

Ha en skön kväll
kram

Petra: Kul att du tycker det :) Hon är duktig.

Ha en fin kväll
kram

medresenärskan: Ja dom är jättefina. Jag är också känslig mot nickel och hon har inget sånt i sina smycken. Fast är man väldigt känslig så är de ju bäst att ha guldsmycken för säkerhets skull.

Ha en bra kväll
kram

Vicke: Kul att du tycker det ;)

Ha en fin kväll trots förkylning
kram

-Nena- Ja hon är proffsig. Ja det är ju så att vi är olika och alla använder inte smycken dagligen. Tur att vi är olika annars vore det tråkigt.

Ha en fin kväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
carri

carri

28 september 2009 22:07

Verkligen vackra smycken, jag måste kika in på hennes sida och ta mig en närmare blick. Kram

http://livsvingar.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

28 september 2009 22:36

Jättesnyggt!
Jag var in till pisan men det gick inte att komma till hennes smyckesblogg..Får väl prova igen..
Kram

http://dagslandan.bloggagratis.se

 
lilian/frugreta

lilian/frugreta

29 september 2009 08:30

fina smycken,pisan hon kan hon.Väntar med spänning på paket...är som ett barn:D

http://www.frugreta.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

29 september 2009 09:12

Carri: Ja hon är duktig och varierar sig mycket. Tyvärr har hon ingen smyckeblogg längre.

Ha en fin dag
kram

Lisa: Pisan har ingen smyckeblogg längre men jag tror ändå man kan beställa av henne.

Ha en bra dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

29 september 2009 09:13

lilian/frugreta: Vad roligt att du är så glad för priset och jag fick iväg paketet i går så du har det nog i dag eller i morgon.

Ha en fin dag
Kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards