Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 21 september 2009

Morgonrocksdag...

Av Malin wiper - 21 september 2009 09:15


  

I dag blir det en morgonrocksdag är helt slut både fysiskt och psykiskt men får jag bara vila en dag så blir det nog bättre. Jag kör igång för mycket när jag mår bättre och då kommer det surt efter. I dag skall jag kurera mig med diverse medikamenter och lite kroppsvård. Har dessutom drömt så mycket i natt så jag är helt snurrig. Det är nog filmen som påverkade mig. Samma soliga väder ute som det varit nu en hel vecka.


  


Denna morgonrock är ekologisk och går att köpa på Mollis Sweden undrar om det känns annorlunda att ha på sig en sån.

 

I dag har jag tid hos Tandhygenisten men det finns inte på kartan så jag ringde och frågade om min man och jag kan byta tid med varandra för han skall vara där på onsdag. Min snälla roliga tanhygenist hade inget emot detta och jag känner mig lättad.

 

           

 

Han skall vara där 12.45 bra att man kan få göra så. Vår Tandhygenist är jättebra och första gången så hade hon en föreläsning om hur man sköter tänderna fast inte på nåt pekpinnevis utan det var intressant. Jag brukar köpa mina mellanrumsborstar där eftersom dom är lite stabilare än dom man köper på apoteket. Apotekets håller dåligt och är så ostadiga så dom böjer sig efter två gånger och det har man ju inte råd med, mellanrumsbortar är ju hutlöst dyra. Nu har det kommit en mellanrumsborste i plast som håller längre och man behöver inte han nån hylsa att stoppa in den i. Jag hittar inte sorten när jag googlar.

 

Hoppas ni alla får en fin dag.



Vad passar väl inte bättre än lite morgonrock

 
 
-Nena-

-Nena-

21 september 2009 11:47

Jag är likadan jag, när jag har bra dagar så gör jag massor och sen får man betala efter.

Hoppas du får en bra morgonrocks dag och skönt att du och maken din kunde byta tandläkardag.

Sköt om dig
Krma

http://nena.bloggagratis.se

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

21 september 2009 13:35

Vad skönt att ni kunde byta dag med varandra. Jag känner igen mig jag också, man ger järnet ena dagen och nästa tvärtom.
Lite avundsjuk blir jag över att du kan använda mellanrumsborstar, mina tänder är som packade sillar. Trots att jag har färre tänder (utryckta pga liten mun) så kan jag inte ens få ner tandtråd mellan vissa tänder.
Hoppas att du tar det lilla lugna idag, Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

 
Karin

Karin

21 september 2009 13:40

Hej på dig!
Vilken underbar tandläkarbild,fick mig ett gott skratt.Usch tycker inte om att gå till tandläkaren.Skönt att det gick att byta tiden för dig,så man får besöket gjort.
kram/Karin

http://kajsa-vargs.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

21 september 2009 18:42

Hela den här helgen har varit en morgonrockshelg :-)
Inget jobb på huset. Vi har tagit oss en vilohelg och det var välbehövligt men nu är det dags att köra igång igen innan frosten kommer!!

Vilken tur att ni kunde byta tid

Ha en trevlig dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards