Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 25 september 2020

Hem & Hyra intervjuade min man och Paul McCartney

Av Malin wiper - 25 september 2020 17:30

      

För ett tag sen så blev min man intervjuad i tidningen Hem & Hyra ang detta med elbilspoolen. I går kom tidningen ut så vi hade den i vårt postfack. På framsidan står det: Makarna Bergström sparar tusenlappar på bilpool och det stämmer verkligen

 

                 animated-newspaper-image-0030                                              animated-newspaper-image-0030 

Tack för ett bra skrivet reportage..   

                                

 

Det är Move About som sköter uthyrningen och äger bilen men det är vårt Bostadsbolag som tillhandahåller parkeringsplats. Så Hallstahem samarbetar med Move About vad jag kan förstå.

 

                          


Liknande.com

 

Vi är så otroligt nöjda med denna tjänst och bostadsbolaget är före sin tid med detta

 

                   

 

En bild från 13 juli då vi hyrde bilen och åkte till Arboga


 

Här kan man läsa om fördelarna med en elbil

 

Vi var ju ute med elbilen i går och i dag blev vi sugna igen så vi hyrde den från 13.30 och har nyss kommit hem efter en härlig tur till Arboga och Kungsör. Har inga bilder klara ännu så det kommer inlägg senare. Vi har lika fint väder som i går. Nu är vi lite trötta så vi tar det lugnt och varvar ner. Hoppas ni har det bra och får en fin fredagskväll

 

       

Paul McCartney med låten Drive my car  

 

#Hem #Move #Hallstahem #Arboga #Paul

 
 
Amisa

Amisa

25 september 2020 19:22

Vad spännande att få vara med i tidningen!

Jag kollade upp det där med bilpool här i min stad innan jag skaffade bil för sex år sedan, men tyvärr finns det ingen här. Man är hänvisad till macken om man vill hyra en bil och då blir det billigare att köpa en bättre begagnad. Annars tycker jag det är klokt med den nya delningsekonomin för saker som man inte behöver varje dag.

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

Malin wiper

26 september 2020 08:33

Ja du det har hänt några gånger genom åren. Sist var det jag i och med att jag fick ett lurendrejsamtal.

Det är inte så vanligt än med bilpool men det kommer säkert så småningom att bli vanligare

Det var jättesvårt i början att vara utan bil

Ha en fin lördag
kram från Malin

 
Karin Eklund

Karin Eklund

26 september 2020 08:14

Härligt att läsa!
Jag är så glad för er skull att ni fann på en bra lösning istället för att köpa egen bil. Egen bil är bara kostsam. Ni gjorde ett ypperligt val.
Ha en fin lördag Malin!
Kram

http://pettasblogg.blogspot.com

Malin wiper

26 september 2020 08:34

Fast det var svårt i början men nu har vi vant oss. Tack snälla du för dom orden. Vi är rätt nöjda nu och det har verkligen blivit billigare

Ha en fin lördag själv Karin
kram från Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards