Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2017

Östanbro Cruisin' Café fler bilar

Av Malin wiper - 2 augusti 2017 14:00



  

Här följer lite bilder på bilar som inte kom med i inläggen då vi var till Östanbro Cruisin' Café. Detta är en MERCURY från 1955

 

Mercury blues med Ry Cooder & David Lindley


   

Det var lite nyare bilar där också men dom var också superfina. Här en DODGE CHALLENGER från 2009                      


 

Denna röda häftiga bil får jag inte fram vad det är för märke. Är det nån som vet så skriv gärna en kommentar    


  

Vilka däck wow!                                   


  

 

Sen träffade vi på denna trevliga man som vi pratade med ett bra tag, han var där för att kolla in läget precis som oss. Det visade sig att han kom från Piteå ursprungligen. Min mans släkt bor ju där numera och min man är född i Boden. Hans bil är en BMW Z4 från 2003         


  

Insidan av en bil som stod så till i solen så jag fick inga bra bilder från utsidan       


En urtjusig DODGE 880 STATION WAGON från 1964. Den stod så till att jag bara fick en bra bild från baksidan           


  

Det är väldigt öppet och vacker väg till Östanbro           


  

Den slingrar sig så vackert genom det öppna landskapet. 

 

 

 

#Östanbro #Mercury #Ry #Dodge #BMW #SW #Station #Öppna 


 
 
Annelie

Annelie

3 augusti 2017 05:32

Visst är det vackert med de öppna landskapen..??
Därför vi har lite svårt att flytta från Skåne,, men vi skulle hemskt gärna vilja det just på grund av min värk. Detta råa fuktiga vädret är inte alls någon hit för mig och min värk.
Göran kikar på jobb lite varstans uppöver, men det är svårt. Nästan enbart uthyrningsföretag... och det vill han INTE jobb hos, förstår honom.

Säger som dig,, wow vilka däck på den röda bilen, ska fråga Göran om han vet vad det är för märke.

Bilen på den första bilden, den gröna... där säger jag WOW,, vilken snygg bil. Vilka två fina bilder du fick till där också.

Ha det bäst och sköt om dig vännen.. // Kramar om Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Malin wiper

3 augusti 2017 10:01

Förstår att ni har svårt för att flytta därifrån för öppna landskap är vackert. Fast det har vi ju lite här också mellan skogen. Det har varit ovanligt rå och fuktig luft denna sommar och det mår inte jag bra av heller.

Det är inte lätt med jobb numera för dom har ju dragit in på personal överallt. Jag kollade märket men det stämde inte med registreringsskylten för då är ju bilen helt ny så jag skrev inte in detta.

Ja du den gröna är superläcker

Ha det bäst själv
tittar in till dig lite senare i dag för nu är det gymmet sen måste jag färdigställa bilder och filmklipp

kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards