Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Stockaryds nya perrong invigs!

Av Malin wiper - 4 januari 2012 08:00

 


I går snöade det lite och blev så vill och fint men efter denna regniga och stormiga natt så ser det lika grått och mörkt ut igen. 09.30 skall vi vara i Stockaryd när dom inviger den nya perrongen. Vi var dit när dom tog första spadtaget och man fattar inte hur fort tiden har gått. Efter det så har jag en tid på Sjukhuset i Värnamo gällande mammografi.


 


I går satt vi upp lite mer tavlor och speglar så det börjar bli riktigt mysigt nu och trivseln infinner sig mer och mer. Nu är även oljepannan borta i vårt gamla hus och dom städade upp så fint så det känns som len tyngd faller bort från våra axlar. Dom var jättesnabba så det tog nog bara några timmar och nu har vi endast städningen kvar.




Good Morning - Images and gifs for social networks
Graphics, comments and images for social networks!


Nu önskar jag er alla en jättefin dag. Sköt om er

 
 
Spanaren

Spanaren

4 januari 2012 08:21

Du har en utmaning på min blogg/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Malin wiper

4 januari 2012 15:01

Då får jag komma och kolla

Ha en fin dag
kramar

 
Stevie

Stevie

4 januari 2012 09:07

Drömde om Din blogg inatt,
och just detta inlägg,
mycket märkligt!
:I
Tror Danskarna drabbades värst av Emil. Tycker det är märkligt, stormarna brukar ju komma på hösten,
och inte på vårsidan!

Ha en fin Onsdag!
:o)
Kram
Stevie

http://esthonianangel.bloggplatsen.seh

Malin wiper

4 januari 2012 15:00

Det var märkligt ;)) Ja du det är upp o nervända världen just nu vad gäller klimatet
Ha en fin onsdag själv
kramar

 
skrivmoster

skrivmoster

4 januari 2012 09:56

Hoppas ni får en fin invigning trots blåsten ... såg att tåg mellan Jkpg och Vaggeryd är inställda.

Här är det mulet men milt. Rätt slaskigt.
Skickar en varm kram och önskan om en fin dag!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Malin wiper

4 januari 2012 15:00

Det var ruggit med regn och blåst hela tiden men ändå roligt. Det var ett specialtåg insatt för att inviga med stins och allt

Ha en fin dag själv
varm kram

 
Annelie

Annelie

4 januari 2012 16:15

Vill med detta inlägg önska dig och MR T en GOD FORTSÄTTNING på 2012 och sen även säga att ni får det sååå fint i ert hem,, så jätteroligt att få följa er på er flytt. Verkar vara en jättemysig lägenhet ni har fått tag på.
Är det en insatslägenhet eller hyreslägenhet..??

Jag såg även drömfångaren,, den satt fint där.. :o))
Hoppas att den hjälper dig också, fast du inte har köpt den själv.

Som vanligt,, måååånga fina bilder.

Stor varm kram till er båda.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

4 januari 2012 19:21

Tack snälla gulliga du. Vi önskar dig och din man detsamma God Fortsättning och må det nya året bli jättebra för er.

Det blir nog fint så småningom när vi blir klara. Det är en hyreslägenhet för vi vill inte låna igen utan bli fri den bördan

Drömfångaren är finare än den vi hade förut och min man gillar den också. Den har redan gjort nytta.

Kul att du gillar bilderna

Ha en fin kväll till er båda också
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Söndag 26 maj 10:30

    Min man har satt dessa penseer i 4 balkonglådor men vi är inte nöjda utan ångrade att vi inte tog mer färgstarka blommor. Dom syns så dåligt så vi borde ha valt nåt annat och kanske haft andra blommor i två av balkonglådorna. Vi får stå ut m...

Av Malin wiper - Lördag 25 maj 08:00

  Jag är både ledsen och less nu efter 2 år med 4 ögonoperationer. Nu har jag haft det så bra sen sista operationerna som var för grå starr. Jag har bra glasögon och kan till och med se utan glasögon men det blir ett litet snäpp bättre med glasögo...

Av Malin wiper - Fredag 24 maj 06:30

    I går gick vi in en sväng till Röda Korsets second hand och vi passade då på att ta en fika. Det kostar bara 60 kr där för två personer. Min man valde en jättegod bulle och jag en härlig hallongrotta som är min favoritkaka. Vi har lärt känna...

Av Malin wiper - Torsdag 23 maj 08:15

    I går hade vi en riktigt härlig dag. Här tog vi fram selfiepinnen och fotade oss nere vid Östra hamnen. Vi var ute så tidigt så det var rätt lite folk där     Vi satt oss ner på en sån där lång träbänk som stod i rad på ett ställe och...

Av Malin wiper - Onsdag 22 maj 09:00

På vår promenad för några dagar sen så gick vi förbi detta fina hus med pelare. Såg då nåt ovanligt framför huset som såg ut som två bänkar och en pelare på mitten.  Det är ett bostadshus med insatslägenheter     Så här fint såg det ut me...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards