Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

Katastrofen i Norge!

Av Malin wiper - 23 juli 2011 06:39


 


Jag gör som på facebook tänder ett ljus för dom drabbade


Våra tankar går till alla anhöriga, skadade och deras älskade som fick sätta
livet till i dessa fruktansvärda och meningslösa dåd.

 

    

 
 
Vicke

Vicke

23 juli 2011 07:23

ja, det ska vara tända ljus för alla dom som blivit drabbade

http://samhalletifokus.bloggplatsen.se

Malin wiper

23 juli 2011 20:50

Verkligen. Det är så ofattbart

kramar

 
Berith

Berith

23 juli 2011 10:24

Även jag har tänt ett ljus och mina tankar går till de som drabbats av detta vansinninga illdåd ...

Ha en bra dag min go´a vän , varma kramar :))

http://maxmax.bloggplatsen.se

Malin wiper

23 juli 2011 20:49

Det låter jättebra för man tänker på dom drabbade och anhöriga.

Ha en bra kväll
kramar

 
ansepanse

ansepanse

23 juli 2011 12:44

jag hade ett ljus tänt igår kväll för de drabbade och jag kommer att ha det ikväll igen
ofattbart
kram

http://kinaguld.blogg.se

Malin wiper

23 juli 2011 20:48

Ja du det är så hemskt alltihopa. Stackars dom anhöriga. Jag har också tänt ett ljus i kväll

Ha en fin kväll
kramar

 
Ninz

Ninz

24 juli 2011 00:31

Ett ljus är tänt för dem som drabbats ♥

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

24 juli 2011 10:11

Ja du det är så tragiskt och man blir verkligen påverkad och man har svårt att tänka på nåt annat

kramar

 
Stevie

Stevie

24 juli 2011 09:31

Sådant borde inte få lov att hända.
Hade förstått det bättre om det varit muslimska fundamentalister, men en hel norsk kille?!
Han åberopar säkert tillfällig sinnesförvirring och slipper ut om några år tyvärr!
:(
Tragist är också att Amy Winehouse är död.
Hon dog förmodligast av en överdos, 27 år gammal.
Ja det kommer inte helt oväntat,
det var snarare en tidsfråga om när!
http://youtu.be/w1evzhSast8
Ha en fin Söndag!
:)
Kram
Stevie

http://esthonianangel.bloggplatsen.seh

Malin wiper

24 juli 2011 10:10

Alla extremister saknar fullständigt empati. Man var nästan förberedd på att hon skulle dö när hon är så självdestrukiv. Det är ändå tragiskt att inget gick att göra

Ha en fin dag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 26 april 08:45

    Detta är en skulptur som heter Aseaströmmen och den har stått på Stora torget i Västerås i många år. Konstverket skildrar det fenomen som under industrins glansdagar kallades för "Asea-strömmen". Vid lunchtid och arbetsdagens slut fylldes St...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards