Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Höstmorgon....

Av Malin wiper - 28 september 2009 07:27


  

I dag går jag ut på min scen med mer tillförsikt och mår bättre än i går. Mr T har tid på Vårdcentralen för provtagning ang Waranet. Jag har fått tag på Greta som vann gissningstävlingen så jag skickar iväg priset till henne i dag. Det är äkta höstväder ute med lite dis och regntungt.

 

   

Sån här frukost ätar jag inte längre det är hårdbröd som gäller. Nu är jag inne på siffran 28 i min viktminskning och jag har gett min man en summa pengar för att han skall överraska mig med nåt. Tyvärr så blev det en liten summa eftersom vi gjort av med så mycket pengar på sista tiden. Han har tydligen redan köpt en grej till mig som kommer på posten den här veckan Glad Jag har gått ner några kilon men det går rätt sakta men det bryr jag mig inte om huvudsaken att jag går ner hela tiden. Nu sitter kläderna mycket lösare och jag fick på mig en ny jumper i helgen som var ett impulsköp på rea, den var lite trång förut men nu sitter den jättebra. Nu skall det gå 28 dagar igen sen blir det ny överraskning, bra att ha nåt att se fram emot och få en ny belöning. 

  

På Tradera har dom sålt ett ovanligt smyckeskrin i rött sammet. Det ser jätteläckert ut men tyvärr är auktionen avslutad. Det är en liten divansoffa. Den hade jag ropat in om den varit kvar. Här kan ni kolla på Tradera Skrinet gick för 210:-  

 

jag önskar er alla en bra måndag. Sköt om er därute Kyss

 

ia spelade en låt av detta band Yonder i går på WWR men tyvärr så har dom inte den låten som är bäst på Youtube. Denna är inte dålig heller. 

 

 
 
-Nena-

-Nena-

28 september 2009 09:55

Grattis till Greta!

Grattis till viktminskningen och kul med överraskning
Håller med att det spelar ingen roll att det tar längre tid bara det går på rätt håll.

Ha det gott
Kram

http://nena.bloggagratis.se

 
Petra

Petra

28 september 2009 10:36

Vad duktig du är ,jag har ju ingen karaktär!!!!!!!! Måste nog gå och innhandla lite karaktär någonstans för schoppa det kan jag ;)

http://petrano1.bloggspace.se

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

28 september 2009 11:06

Jag blir så imponerad att du håller så hårt på din egen kost. Skönt med en belöning :)
Rozz vet jag inte vem det är ;) Men jag misstänker att du menade Liza.
Hoppas du får en fin dag, kram!

http://cdwoman.blogspot.com

 
wiper

wiper

28 september 2009 12:35

Petra: Jag har ingen karaktär heller får kämpa som en galning ;) det går sakta men säkert.

Ha en fin dag Petra
Kram

Sanna: Sorry! jag har blandat ihop två hundar ;) vet ju att din heter Liza ;)

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
lilian/frugreta

lilian/frugreta

29 september 2009 08:25

grattis att du går ner,det ska gå sakta då är det lättare att behålla vikten sen.Ett liknande smyckeskrin såg jag på in o finn för ett tag sen ,en fåtölj i sammet.Det måste gå att hitta i butik,tradera är livsfarligt jag köpte som en galning ett tag så nu har jag satt tradera förbud för mej .
kram

http://www.frugreta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards