Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

EKG!

Av Malin wiper - 27 juni 2011 06:55


Monday


Det fina vädret fortsätter som det ser ut. Min man åker snart iväg till Ryhovs sjukhus i Jönköping för att ta fler prover och tester. Dom upptäckte nåt på hans EKG för ett tag sen som dom aldrig sett förut så läkare har ringt hem och är intresserad i forskningssyfte att utreda vad det är frågan om. Dessutom får han inte upp sin puls mer än till 110. Förra gången han var där var otrevligt för dom sprutade in nåt som fick hjärtat att jobba hårdare. Sen sprutade dom in radioaktivt medel och han fick ligga under en kamera. Han var lite skärrad när han kom hem och det är inte likt honom som är rätt cool. Denna gång blir det inte lika obehagligt. Det skall bli intressant och se vad det kan vara för fel.


 


Själv skall jag fortsätta och sy färdigt klädnypeklänningar. Jag hade kunnat skicka två stycken före midsommar men en av dom tog jag med mig som present när jag träffade min bloggvän. Nu skall jag färdigställa en så kan jag skicka båda i dag eller senast i morgon....   Nu är i alla fall hela gräsmattan klippt och jag skall bara ut med trimmern så är det färdigt för denna gång. Jag hinner således inte blogga nåt mer på förmiddagen och besöker era bloggar senare på dan för att hinna med. Som ni ser har jag bloggtorka...  


     


  

Grafikblomma kommer från Inger Maryissa


 
 
Stevie

Stevie

27 juni 2011 08:07

Bloggtorka? Du?
Tror snarare att Du är så full af idéer,
att Du inte vet var Du ska börja!
:)
Kram
Stevie

http://esthonianangel.blogspot.com

Malin wiper

27 juni 2011 09:22

:D nu är du rolig Stevie ;) Jag orkar ju knappt lära mig nåt nytt som jag borde. Nu har jag verkligen bloggtorka men det beror nog på att jag har lite att göra och inte hinner blogga så mycket som jag vill.

Ha en fin dag gulliga du
kramar

 
Lillan

Lillan

27 juni 2011 09:05

Hoppas det går bra för din man. Vilken fin header du har fått!Och fin kamera också!! :)
ha en bra dag.
Kram!

http://lillansbloggvra.blogspot.com

Malin wiper

27 juni 2011 09:21

Det hoppas jag också. Ja du jag är så glad för headern. Kameran är samma som den jag hade innan jag köpte en ny som inte passade så bra. Denna känns mycket bättre

Ha en fin dag själv
kram

 
≈Sanna≈

≈Sanna≈

27 juni 2011 23:13

Jag läste om din mans blodsocker men kan inte låta bli att undra om undersökningen gick bra. Man vill ju att männen ska må tipptopp :)
Vilken otroligt fin header du har nu. Den passar verkligen in här.
Kram!

http://cdwoman.blogspot.com

Malin wiper

28 juni 2011 07:01

Det går bra med hans undersökningar men han får inte reda på nåt förrens dom sammanställt allt. Visst vill man att ens män skall må bra och jag hoppas detta löser sig.

Ja du Vicke är suverän på att animera och hitta på.

Ha en fin dag
kramar

 
Ingen bild

Mia

27 juni 2011 23:34

Kära Malin, jag har då aldrig varit med om att det varit någon bloggtorka på din sida. Du har så fin ny header. Alltid nya fina bilder och ideer. Det händer hela tiden saker som du bloggar om så bloggtorka är då inte här inne hos dig. Jag hoppas verkligen att det går bra för Mr T och att han får svar på vad som händer i kroppen på han. Ta hand om varann. Kramar från Mia

Malin wiper

28 juni 2011 06:59

Vad glad jag blir att se dig här Mia. Tack för dina snälla fina ord ;) jag har väl nån slags prestationsångest som sitter kvar sen jag arbetade. Är aldrig nöjd med mig själv. Mr T mår bra och jag hoppas dom hittar vad det kan vara för nåt och att dom kan fixa till det. Tänker på dig och din familj. Nu skall det bli supervärme och det är inget för mig ;) lagomt är bäst.

Sköt om dig vännen
ha en fin dag
varm kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 26 april 08:45

    Detta är en skulptur som heter Aseaströmmen och den har stått på Stora torget i Västerås i många år. Konstverket skildrar det fenomen som under industrins glansdagar kallades för "Asea-strömmen". Vid lunchtid och arbetsdagens slut fylldes St...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 17:00

  På lördag är det Vårmarknad hos Röda Korset i Västerås. Det är sygruppen som säljer sina alster och man kan även njuta av deras kakbuffé. Dom håller på från 11-15. Vi kommer att gå dit och kolla runt och bara njuta                            ...

Av Malin wiper - Torsdag 25 april 09:15

  I tisdags så fotade jag några ringduvor igen och jag gillar verkligen fåglar för dom livar upp vår miljö och vi har nåt vackert att titta på. När jag stöter på fåglar på trottoarer så brukar jag prata med dom i en låg vänlig ton. Då stannar d...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards