Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Powerful Woman Award!

Av Malin wiper - 5 maj 2011 08:19

  

Jag har fått denna award av min bloggvän Maya för att jag kämpar både med min blogg och min skadade kropp mm.


   

Tack snälla gulliga du...    Du själv kämpar ju på fast du har såna besvär av värk i kroppen mm.


Så här fint och rörande skrev Maya i en kommentar:    


Du får den för att Du ständigt kämpar med bloggen, med hemmet, med promenader och träning, njuter av livet och trots värken ändå är en god vän som är så mån om oss andra! Power Woman!... 


       


Jag skall skicka den till sju av mina vänner som också kämpar med krämpor med fibromyalgi och andra sjukdomar. Jag har svårt att ta ut 7 st eftersom så många fler har det kämpigt så jag ger en till er alla mina bloggvänner som kämpar och försöker hålla er flytande trots värk och motgångar. Även till er som inte har nån blogg men läser min.


Ni är alla som kämpar kraftkvinnor och kraftmän.


 
 
Helga

Helga

5 maj 2011 08:56

Den awarden är du verkligen värd!! Kul - grattis!

http://helga1.bloggplatsen.se

Malin wiper

5 maj 2011 08:59

Tack snälla du ;)

Ha en fin dag in the air
kramar

 
Glimz

Glimz

5 maj 2011 09:58

Vännen, du är värd alla utmärkelser som finns! Du är en sällsynt, spröd, fin & stark quinna.
Sv; Skönt att vara ledig igen, behöver dessa dagar för att återhämta mig :D :D
Kramar om!

http://ninz.bloggagratis.se

Malin wiper

5 maj 2011 12:10

Tack för dina fina ord ;) dom värmde. Den är till dig också du humoristiska och häftiga kvinna.

Ja du nu får du ta det lite lugnt eller hålla igång med nåt kul ;)

Ha en fin dag
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards