Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Skor!

Av Malin wiper - 4 maj 2010 19:09

                


Jag har fått låna denna fina animering av Vicke för att önska er alla en fin kväll. Tack för era kommentarer ang nedläggningen av min mammas serviceboende. I dag har jag och några andra haft fullt upp med att bena ut detta och det kommer att hända lite framöver för det ska inte gå förbi obemärkt. Jag har svårt att koncentrera mig på flera saker och har varit inne i dag och bara ägnat mig åt detta.

 

Klicka här för att komma in på Vickes sida 

 

 

   


När jag var till syrran i söndags så fick jag dessa fina eccoskor av henne. Dom är nästan helt oanvända och hon kunde inte ha dom efter att ha testat. Jag har ett par liknande vita jag fått av henne för några år sedan och dom använder jag nu när jag är ute på mina promenader. Jag har fått hur många skor som helst av henne och tycker det är så tråkigt att hon inte kan ha dom. Jag blev ju jätteglad och tack än en gång syrran....    

 

             


   


Inte nog med det utan jag fick dessa sandaler också...  som hon bara haft några gånger. Dom satt jättesnyggt på och gick upp en bit som dom nya gallersandalerna som ofta är svarta.

 

    


Klicka här för att komma in på sidan där jag hittat denna sko som två Australiensare designat    



Nu skall jag kolla om det är nåt att se på tv. Annars blir det en film. Jag har sett två stycken bra filmer till som jag skriver om i morgon. Min man som har varit ute säger att det är rätt kallt men solen har varit framme jättemycket.




 
 
Vicke

Vicke

5 maj 2010 06:24

eccoskor brukar hålla länge så det var en fin present du fick, synd att hon inte kan ha dom själv

http://animeramedvicke.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

5 maj 2010 07:26

Vilka snygga skor du fått av din syster.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

5 maj 2010 07:52

Godmorgon vännen =))
Dessa besparingar ...alltid ska det drabba
de gamla och sjuka ..vad tråkigt att de ska lägga
ner din mammas boende =(((
Vilka snygga skor du fått av din syster , på tal om skor , jag behöver också ett par nya , har nött ut mina promenadskor =))
Önskar dig en bra dag , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

5 maj 2010 10:24

Vicke: Ja du dom håller i flera år. Ja det var jättesnällt av syrran.

Ha en fin dag
kram

Sussi: Ja verkligen ;)

Ha en fin dag
kram

Berith: God morgon till dig också ;) Ja du man blir rädd för att bli så gammal och kanske senil och dålig på andra sätt för ingen trygghet finns längre. Kul att du tycker att skorna var fina. Till slut så blir ju promenadskor nergångna och man måste ha nya när man har ont i kroppen

Ha en riktigt bra dag själv
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 15:45

                    Lasse Åberg & Lazy Joe Lasse Åberg kommer till Kvarteret Igor fredag 26 april 17.00. Klicka här för att läsa om detta i Västerås Tidning. Vi hade ingen aning om detta men blev varse när vi besökte Kvarteret Igor i förmiddags ...

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards