Öppen Ridå

Alla inlägg den 4 juni 2018

Av Malin wiper - 4 juni 2018 11:00

  

Teddy Post

 

     

Jag är inte så bekväm med att bli filmad så jag bad min kära man att sköta utlottningen av snuttefilten medans jag filmade.

 

Grattis till Maya som vunnit snuttefilten i utlottningen ovan. Tack till er andra som också ville vara med i utlottningen



       

Du kan kontakta mig på mejl Maya: wiperium@hotmail.com och tala om vilken snuttefilt du vill ha hos Teddy Post och även vilken text du vill ha på snuttefilten. Jag behöver även din adress för att den skall kunna skickas till dig


    

Thomas Di Leva med The winner takes It all



#Utlottning #Maya #Thomas

Av Malin wiper - 4 juni 2018 08:45


 

I lördags såg jag denna vackra långa CADILLAC SEDAN DE VILLE från 1958 stå på parkeringen vid Skantzsjön. Kunde inte låta bli att fota den.                


 

Vit med vingar, krom, ljusblå och gulddetaljer.                


 

Här kände jag mig lite för närgången..  . Ägaren besöker tydligen Hallsta Cruising som vi även skall göra i år. Vi har ju ingen vacker bil att visa upp men vi promenerar ut och kollar på skönheterna. Min son dyker även upp med en kompis som har en tjusig bil. Sen ligger sonen över hos oss och det ser jag fram emot

 

Klicka här för att se att jag hade en läcker bil tillsammans med min sons pappa en gång i tiden


  

     

   

Det är alltid så snygga fälgar på såna här veteranbilar också. Tänk att jag var ung när dessa bilar åkte runt på torget i Sundsvall. På 1950-talet var jag för liten men ca 1964 var jag och Anki nere på stan och kollade in både snygga raggarbilar och killar..  . Raggarna var ju äldre än oss men vi kände några som vi tordes åka med på raggarsvängen. Jag var så stängt hållen så jag hade en viss tid då jag skulle vara hemma. 

 

    

Stray Cats med Rock this town. I går eftermiddag fick vi både åska och regn. Det var några rejäla knallar och blixtar men nu är det sol som gäller igen. Ha en fin början på veckan

 

                      animated-cat-image-0300                                               animated-cat-image-0300         

 

I dag avlutas utlottningen där en person vinner en snuttefilt. Klicka här för att komma in på tävlinginlägget. Inlägget kommer ca 11.00


#Cadillac #Sundsvall #Stray

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2018 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards