Öppen Ridå

Alla inlägg den 6 augusti 2022

Av Malin wiper - 6 augusti 2022 09:15



                               

Pappersnäsdukar i box från Edgewood
Jag har inte kunnat vara ute på min blogg för i detta tillstånd ingår en förlamande trötthet. Jag är fortfarande hes, hostar tills jag nästan kräks, huvudvärk och det har nu tillkommit snuva. Jag har gett mig själv talförbud så det är skrivna lappar som gäller. Som ni ser nedan så hittade dom ingen covid i det provet jag lämnade in till vårdcentralen. Fast som det står längst ner så kan det ändå vara covid och det gissar jag ändå på. Symtomen stämmer till punkt och pricka och känns inte som en vanlig förkylning. Jag har skrivit detta inlägg i omgångar på grund av denna utmattande trötthet

 

Provsvar:


Ej påvisad Covid-19 betyder att du inte har Covid-19, vad ska du tänka på nu?

 

Ett provsvar med resultatet "Ej påvisat" betyder att det inte fanns virus i ditt prov och du kan börja leva som normalt igen när dina symtom försvunnit och du känner dig helt frisk.

 

Blir du sämre i din sjukdom ska du kontakta 1177 Vårdguiden på telefon eller din vårdcentral. Vid livsfara ring 112. 

 

Ditt provresultat visar endast om det fanns virus i det prov som du lämnade in. Det finns en liten risk att ditt resultat är falskt negativt, det innebär att du trots allt kan ha Covid-19.


 

Här lämnade min man våra covid tester. Den går under namnet Självprovtagning i en provtagningslåda. Min man är inte så hes längre men får hostattacker och denna enorma trötthetskänsla som gör att man inte orkar nåt. Tack för era omtänksamma kommentarer mina härliga besökare. Det är bara att vänta ut detta och går det inte över så skall man ringa 1177. Nu orkar jag inte skriva mer så jag önskar er en skön helg och att ni är rädda om er

 

       

Noah Thompson med Stay 


#trötthet #provsvar #provtagningslåda #Noah

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards