Öppen Ridå

Alla inlägg den 16 maj 2022

Av Malin wiper - 16 maj 2022 08:15

 

För några dagar sen såg jag denna Ford Galaxie 500 XL. Jag tror den är från ca 1963. Dom två sista åren har man sett så lite veteranbilar i och med Pandemin. Nu börjar det dyka upp lite men inte så mycket som förut. Vad jag kan se så blir det en Hallsta Qruising i sommar och då 11 juli


 

Lång och tjusig i en turkos färg med vit suflett och väldigt välskött. Klicka här för att se en Ford Galaxie från 1964. Klicka här för att se en Ford Galaxie jag fotade i Vaggeryd 2016. Vi bodde ju i Småland i 17 år.


 

Lika snygg framifrån och den har en personlig registreringsskylt. Klicka här för att se en Ford Galaxie jag fotade 2020

 

   

 

Detta är en Ford Galaxie från 1963 som jag fotade i mars 2020. Klicka här för att se en Ford Galaxie inne för reparation. Det kan vara den på bilden ovan. Klicka här för att se en likadan fast mörkblå. Klicka här för att se en Ford Galaxie jag såg i Vaggeryd 2016

 

     

Så här kunde det se ut 1964 då The Rolling Stones uppträdde. I klippet framför dom flera av sina kända låtar. Dom hänger kvar och det känns toppen

                         

Clipart Library 

Just nu är jag inte i form på grund av både mer besvär från nackskadan och även magproblem. Därför orkade jag inte blogga i går. Jag har detta inlägg klart sen förut så då tar jag till det i dag. På grund av att jag åt välling till lunch och middag i går så har magen lugnat ner sig lite. Vi skall gå ut och promenera och sen skall min man göra bindvävsmassage på nacke och rygg. Jag har haft en lång bra period så jag är ändå nöjd och jag blir bättre när jag tar till övningar och annat. Vi har 7 grader varmt på morgonen, solsken och lite blåsigare än i går. Nu har vi måndag igen och jag hoppas ni har en fin dag att se fram emot. Ha det bra och sköt om er


 

#Ford #Rolling #nackskadan

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2022 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards