Öppen Ridå

Alla inlägg den 18 september 2021

Av Malin wiper - 18 september 2021 16:30

 

Hej på er! Jag har inte hunnit blogga nåt förrens nu för vi bestämde oss i morse för att hyra elbilen för att åka ut lite några timmar. Vi har inte varit ute på ett tag nu och kände oss lite rastlösa. Det har varit lite småregn till och från men solen har visat sig några gånger. Jag hann bara göra klar några bilder när vi kom hem innan tröttheten grep tag i mig

 

 

Jag hade turen att se denna MERCURY MONTEREY CONV. från 1966 när vi var på väg hem i dag från Västerås

 

                                        


Mercury Dockstore 

 

Så himla tjusig

 

       

Mercury Blues med Ry Cooder & David Lindley. Det är den låten som passar bäst in här enligt mig. . Klicka här för att höra den i en annan version som jag haft inne förut i bloggen

 

 

Snygg text på bilmärket också. 

 

                                      


fg-a.com

  

Den var verkligen välskött och snygg 

 

 

I en korsning mittemot oss i Västerås så dök denna veteranbil upp. Det är en CHEVROLET från 1959

 

 

Detta såg helt malplacerat ut vid en parkering. Antar att stället bredvid är ett underrede till en parasoll. Oväntade saker är kul.

 

 

Fint utanför en butik i Västerås. Nu orkar jag inte fixa med fler bilder i dag för jag är lite trött. Hoppas ni har en fin lördagskväll att se fram emot. Sköt om er och ha det så bra för man vet inte vart morgondagen tar en

 

     

If you leave me now (Chicago cover) Leonid & Friends feat Arkady Shilkloper (Flygelhorn)

 

                                


Horn Stash 


#Elbilen #Mercury #Ry #Chevrolet #Leonid

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards