Öppen Ridå

Alla inlägg den 2 februari 2021

Av Malin wiper - 2 februari 2021 15:00


 

I dag fyller jag tydligen år, jag som är så tidlös..  . Kolla in vad häftigt jag fått av syrran och hennes man. Placeringskort i form av filmklappor. Så läckra och jag som verkligen gillar såna och är ett fan av film. Jag skall leta fram vita kritor i våra gömmor så man kan skriva på dom då man får besöke efter covid. Tills vidare använder vi dom själva på helgerna och skriver nåt kul för att muntra upp oss. Tusen tack!.  . tack även för ni ringde och sjöng så fint för mig.   

 

                                                     

Ransalex           

  

Min man bjöd på en biltur med elbilen och då kunde vi ju inte låta bli att fika ute. Vi var ute så tidigt så vi fikade hos Brynolf Bagare på Erikslund. Det var helt tomt på övervåningen så vi kände oss coronasäkra. Vi valde varsin semla min man en med pistage och jag en med vaniljkräm. Supergoda och till det cappucino. Naturligtvis fick två av 4 filmklappar vara med som placeringskort. Vi satt där och myste och sen åkte vi vidare. 


  

Av min bror och hans fru fick jag lotter trisslotter och vann 150 kr. Dessutom detta konstkort som brorsans fru skapat. Hon är ju en allkonstnär och kolla in trycket hon gjort på kuvertet. Klicka här för att komma in på ett inlägg jag skrev nyligen ang hennes kort       


 

Kortet på lite närmare håll. Tusen tack..  

 

   

Inte nog med det utan när jag kollade i vår postbox så låg det flera kort till där. Det vackra kortet ovan är från min väninna A-G i Vaggeryd och hennes man L-G. Tusen tack snälla ni.

 

 

Ytterligare en uppvaktning och det från min nätvän Bittan. Vackert kort och en jättefin liten väska som man kan ha smink i eller annat. Jag skall ha mitt läppstift där och lite annat som man behöver ha med sig då man åkte ut på äventyr. Tusen tack Bittan

 

 

I postboxen låg även detta vackra kort från min nätvän Paula. Två Sverigelotter fanns där också plus snygga klistermärken på kuvert och inuti. Tyvärr ryms inte allt i detta inlägg. Tusen tack Paula

 

 

                                animated-thank-you-image-0122 

 

Nu är vi hemma och har haft en fin dag än om det började snöa lite. Vi passade även på att gå in på Direkt Optik i Västerås för att beställa en tid för synundersökning för min man som behöver nya glasögon. Dom har extraerbrjudande så man får 3 par för ett pris. Det kan två personer dela på så jag kommer också att få ett par nya glasögon då. Jag skriver om detta i morgon för jag fick ta lite bilder där. Ha nu en fortsatt fin dag mina härliga besökare, nätvänner och familj. 

 

         

Nu känner jag för lite bluesmusik och jag hittade klippet på syrrans facebook. Taj Mahal, Ry Cooder med Statesboro Blues.  

 

#Placeringskort #Semla #Konstkort #Kortet #Väska #Sverigelotter #Taj 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards