Öppen Ridå

Alla inlägg den 2 september 2020

Av Malin wiper - 2 september 2020 11:30


 

I dag på morgonen hade min man tid på Fysioterapin Vårdcentralen här i Hallstahammar. Han halkade bakom vårt hus vintern 2018 och slog sig så illa så han fick gå igenom en operation. Sen dess har han tränat och gått efter ett bra program han fått på Fysioterapin. Helt plötsligt häromdan så fick han inte upp armen som förut och det gjorde ont


      

Det visade sig vara artros och han blev tejpad och fick nya övningar av Fysioterapeuten Elisabet Axelsson. Jag har haft både henne och en annan tjej när jag hade besvär med ett knä  och nacken och båda var både kompetenta och trevliga. Jag har nu varit bra i knäna ända sen i början av 2019. Min man har ju redan artros både i knän och händer men dom ställena har han full kontroll över. Vi är ju såna som gör det vi blir tillsagda och det ger ofta resultat. Han skall på återbesök nästa tisdag. Jag följde inte med honom utan han fick ringa när han var klar och sen möttes vi i centrum för att ta en promenad

 

                        

 

Klicka här för att se när jag var till Fysioterapin för min nackskada 2019. Då var det Karonline E som tog hand om mig. Även hon väldigt skicklig på det hon gör. Klicka här för att se när jag var till Fysioterapeut Elisabet Axelsson 2018 då jag hade besvär från mitt skadade knä. Jag blev då lindad och det funkade jättebra. Just nu har jag en bra period vad gäller nacken och ländryggen också så det är bara att njuta av denna bonus


 

Än blommar det på många balkonger. Sätter in lite bilder på detta för jag har inga andra klara


    

  Åsby Floristen

 

  Åsby Floristen


 

Vårt bostadsbolag Hallstahem är väldigt noga med allt och när det varit förbättringar så har dom alltid en kundundersökning. Dom har även en utlottning så man kan få en hyra gratis om man svarar på enkäten. Nästa vecka skall dom även ställa in ventilation och annat dom fixat med så allt blir rätt. Det är lite kallt i sovrummet trots att dom isolerat ytterväggen 10 cm så vi får det nog rätt inställt då. 

 

      

När man hör och ser denna sångerskan från Britain's Got Talent så tror man nästan att Whitney Houston återuppstått. Hon heter Belinda Davids. Klicka här för att se när hon framträdde på uttangningen. Det är lite fjant från domarna i början men det kan man zappa bort. 

 

                

Det är kallt på morgonen men nu har vi fått mycket varmare och solen skiner och det är vindstilla. Det blev inget städat i går så i dag måste vi skärpa till oss. Vi har blivit lite förslöade vad gäller lägenheten eftersom vi inte har några besök. Fast badrum och toalett är vi väldigt noga med. Ha nu en skön dag när vi skriver 2 september. Klicka här för att höra en låt som har med september att göra. Den heter minns i november den ljuva september 

 

 

#Fysioterapin #Artros #Elisabet #Balkonger #Floristen #Hallstahem #Belinda

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards