Öppen Ridå

Alla inlägg den 18 augusti 2020

Av Malin wiper - 18 augusti 2020 07:15

 

Hej på er! Jag har inte kommit in på bloggplatsen så nåt fel är det. Sen har jag flera olika fel här som bara blir värre. Min blogg är inte säker står det för man måste installera flash men det funkar inte för mig och det är en funktion som kommer att försvinna snart. Kan heller inte sätta in kortare filmklipp utan måste använda Youtube hela tiden. Sen kan jag nu bara ladda in en bild i taget till bloggen så allt tar sån tid. Nu kom jag in tillfälligt men det står och rullar länge mellan varje klick så jag får skriva till bloggplatsen och hoppas på hjälp.

 

                       

 

Jag har ett annat bekymmer också som jag har problem att få hjälp med. I dag försöker jag igen så jag har fullt upp och får återkomma så fort allt lugnar ner sig. Det regnade i morse då jag vaknade och det behövs verkligen när det varit så tryckande varmt. Hoppas ni har det bra. Sköt om er och ha en så fin dag som möjligt

 

       

Rolig vindsnurra 

 

#Flash #Problem #Vindsnurra

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards