Öppen Ridå

Alla inlägg den 5 augusti 2020

Av Malin wiper - 5 augusti 2020 14:00


 

Sist vi hyrde elbilen så dök denna gula tjusiga FORD THUNDERBIRD upp. Den är från 1960 och väldigt välskött och ompysslad


 

Framifrån med sin snygga grill

 

     

Doris & Plums med Mama didn't Lie. Musik från 1960-talet

      

 

Så läcker med sina lampor och cromedekorationer


 

Långa tjusiga vingar och utsirningar, och kolla in hjulet med sitt gula virrvarr i fälgen


 

När vi åkte omkring med bilen så dök en DKW  upp framför oss. Hann få en rätt bra bild på nära håll. Det är en DKW Coupe  från 1959 och den var också väldigt välskött och ursnygg. Mina föräldrar hade en sån ett tag men i en annan färgkombination

 

      

Ett snyggt klipp på en DKW. Vi har rätt lagomt varmt i dag med en svag vind. Jag är ute så mycket som möjligt och i dag är det första dagen då dom migränliknande känslorna i huvudet försvunnit. Det är som en stor lättnad sveper över mig. Ha nu en fortsatt fin dag mina besökare trots vårt världsläge. Orkar inte ta in allt just nu så jag läser bara nyheterna en gång/dag tills vidare 

 

            

Memories

 

 #Tunderbird #Doris #DKW

Av Malin wiper - 5 augusti 2020 08:15


                      

 

En häftig matta som ligger som en installation på piskställningen


  

Blomsterfröjd


 

En humla på en märklig hög växt


 

En gul cykel av märket Kronan

 

 

Stapelbar?

 

 

Solskensgrind

 

 

Ja tack! där vill jag sitta

 

 

Ursnygg skylt ovanför en Pizzeria. La Pizza


 

En kula glass hos Hallsta Café & Restaurang


 

Jag önskar er nu en färgstark dag

 

     

Chameleon Changing color


#Matta #Blomsterfröjd #Humla #Cykel #Glass #Färgstark #Chameleon

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards