Öppen Ridå

Alla inlägg den 29 juli 2020

Av Malin wiper - 29 juli 2020 10:45

 

Jag har råkat ut för nåt obehagligt så jag tar en eller flera bloggfria dagar. I går då jag låg i sängen så vände jag huvudet åt vänster och tittade upp. Då gick det som en blixt från nacken till höger sida av huvudet och det var riktigt obehagligt. Sen flyttade sig det onda märkliga till bara ett ställe på höger sida en bit ovanför örat. Det drog ihop sig och värkte till ett bra tag och sen domnade det av. Så har det hållit på i går men inte hela tiden utan det kommer som en blixt från klar himmer. Jag blev vettskrämd för det var så obehagligt och det bara dyker upp utan förvarning. Antar att det kommer från nacken och att ev nån nerv ligger i kläm. Jag har inte varit ute på nätet mer än att svara på kommentarer i går. Inläggen i går var förskrivna och tidsinställda. Går det inte över så får jag kontakta läkare. Jag gör min avslappning och sen promenerar jag korta bitar men måste hålla min man under armen för jag är rätt yr. Detta påverkar ögonen också med sämre syn, overklighetskänslor mm. 

 

Ha det bra och sköt om er

 

#Nacken #Blixt

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards