Öppen Ridå

Alla inlägg den 24 juni 2020

Av Malin wiper - 24 juni 2020 10:15


 
Nu har påsen/väskan som jag skickade efter från Qvikmart kommit och det tog endast 2 dagar. Min man fick fungera som modell. Jag är jättenöjd med påsen som även kan vikas ihop och tas med i fickan. Jag kommer att använda den när jag handlar kläder eller andra saker som är lite lättare. Tygets mönster består av ekollon och blad. 


 

Denna fina lapp var med i paketet. Jättefin, fint skrivet och informativt


            

Dagens vindspel


 

Det jag också gillar är att axelbanden är dubbla och inte så långa utan den känns så bekväm och sitter kvar på axeln.


 

Framtill är det även två fickor som är avdelade med en söm så dom är lika breda som påsen. Så småningom skall jag även köpa en av deras lunchväskor för jag är så nyfiken då jag aldrig hört talas om såna. 


                                 

Zazzle

 

Tyvärr har min mage kapsejsat och fungerar inte som den ska. Jag är så uppsvullen och illamående så jag går på välling nu. Den har varit dålig ett tag men nu har det blivit värre. Därför har jag måst ställa in flera saker som jag hade framför mig och såg fram emot. Det går fler tåg hoppas jag

 

        

The song of the Ocarina med Raimy Salazar & Carlos Salazar. Två skickliga musiker (bröder) på panflöjt och flöjt. Sköt om er och ha en fin onsdag

 

 

#Qvikmart #Vindspel #Raimy

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards