Öppen Ridå

Alla inlägg den 29 juni 2019

Av Malin wiper - 29 juni 2019 09:15

                  


 

Skådespelaren William Simons har gått ur tiden. Han var med i en av mina favoritserier "Tillbaka till Aidensfield" (Heartbeat). Han var en skådespelare som föddes i Wales och var med i serien som polis i 18 år. Simons växte upp i södra Wales tills familjen flyttade till norra London. Han började sin skådespelarkarriär redan som barn och förekom i filmerna No Place for Jennifer (1950), Där inga Vultures flyger (1951) och Väst om Zanzibar 1954). Han led av svår akne vilket gjorde att han föredrog att arbeta som scenchef i fyra år innan han bestämde sig för att bli vuxen skådespelare. Senare i livet blev han protetor av välgörenhetsorganisationen Changin Faces som stöder personer med ansiktsdeformering. Det känns jättetråkigt att han dött, han var en jättebra skådespelare        

 

 

 

                          

 

         

Klicka här för att höra introt till Heartbeat

 

                  animated-heart-image-0481                                                   animated-heart-image-0481  


I dag hinner jag nog inte blogga mer för min mans bror från Västerås kommer hit och är här över dan så vi skall umgås lite och äta gott. Vädret verkar bli bra för solen var framme redan 06.30 då vi steg upp. Nu behöver jag inte min spökskrivare Mr T lika mycket som förut för jag har kommit in i ett bättre flyt då jag sitter kortare stunder och jag märker att jag ändå hinner med det jag förutsatt mig. Nu är det lördag och solen skiner och jag hoppas ni får en både kul och händelserik dag

           

 

 #William #Heartbeat 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards