Öppen Ridå

Alla inlägg den 12 mars 2019

Av Malin wiper - 12 mars 2019 08:00


                        

 

Det som slår mig nu är att det finns sån brett utbud av kuddfodral som passar för alla smaker. Från sobert till väldigt färgstarkt. Bilderna i detta inlägg har jag tagit hos Ohlssons Tyger på Erikslunds Shoppingcenter


 

Dessa känns lite inspirerat av 1960-talets mönster


 

Kuddfodralen finns i olika färger

 

                 

 

Dom fixar så fint på hyllorna långt upp på väggarna.         


  

  

Vilka roliga kuddar med kaniner som motiv. Nu har man verkligen mycket att välja på. Alla smaker blir tillgodosedda

 

                        animated-rabbit-image-0214               animated-rabbit-image-0214               animated-rabbit-image-0214


  

 

Vill man ha riktigt färgstarka kuddar i lite "Old" stil så finns det också som synes...animated-sofa-and-couch-smiley-image-0007


 

Nyheter i tygväg inför vår och sommar

 

                      animated-animal-image-0021                                         animated-animal-image-0021


 

Färgstarkt nytt. Detta är bara ett litet axplock för et finns hur mycket som helst. Jag satt ihop detta inlägg för ett tag sen för att det inte skall eka tomt här under vår flytt i dag inför stambytet

 

     

Med detta klipp hur man gör en kattkudde av en tröja önskar jag er en fin tisdag. I dag har vi 12 punkter som skall uträttas i och med sista förberedelserna inför stambytet. Vi flyttar över till evakueringslägenheten i eftermiddag/kväll och det är så fullt upp nu och vi ligger lite efter så kommer jag inte in mer i dag så vet ni varför. Vi skall även åka och köpa mobilt trådlöst bredband kontantkort för dessa 6 veckor. Annars kan vi inte vara ute på nätet och vi har frågat ang detta och det är så man får göra. Jag har fjärilar i magen för det känns som vi skall flytta igen för det har varit kämpigt att få bort allt på avstånd så hantverkarna skall kunna ta sig fram. Jag skall ta några bilder innan vi lämnar lägenheten i eftermiddag. Vi ses snart igen och sköt om er kära ni som tittar in

 

               

                      Vickes animering

 

#Ohlssons #Kuddfodral #Tygväg

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards