Öppen Ridå

Alla inlägg den 18 februari 2019

Av Malin wiper - 18 februari 2019 14:00

 

Detta komplex byggs upp i Södra Nibble Hallstahammar men jag vet inte vad det blir men att se dessa betonglock och själva formationen fick mig att stanna till. Fick en liten science fiction  feeling från nån serie man sett på tv eller film. Jag tänker följa bygget och sen göra ett bildspel när allt är färdigbyggt

 


     animated-dividing-line-image-0088


  

En annan vinkel

 

                      animated-dividing-line-image-0245


  

Jag fotade genom stängslet för det är förbjudet att gå in där för det är ju en byggarbetsplats

 

 

När jag ser detta betongblock med fönster så får jag känslan av Alcatraz 

 

 

Det arbetas för fullt

 

                                                                      

 

 

När jag sen såg från denna vinkel så fick jag ett streck i magen.

 

 

Här fick jag med lite byggarbetare också. Fortsättning följer så fort det hänt nåt mer med bygget. Nästa gång skall jag fråga vad det är dom bygger 

 

                                

     

Ett av soundtracken till filmen The Rock från 1996. Musiken är komponerad av Hans Zimmer. En film jag sett själv då den kom ut på biograferna

 

         animated-dividing-line-image-0135

 

Vi tog en tur in till Erikslunds Shoppingcenter för jag behövde köpa mig ett par nya långbyxor för det var länge sen sist. Jag fick tag på hela tre par som hade halva reapriset så det blev billigare än ett par fullprisare. Visar dom i ett annat inlägg. Nu fortsätter vi fixa hemma och jag har börjat rensa i överskåp för där har vi lite för mycket som inte används. Min man fixar lunchen så det är bara att sätta sig vid dukat bord..  . Ha nu en fortsatt fin måndag

 


#Nibble #Betongblock #Hans

Av Malin wiper - 18 februari 2019 10:00

   

I dag känner jag mig lite som Stilton, jag släpar mig fram. Fast skillnaden är att Stilton orkar flytta och älskar kartonger. Själv är jag allergisk mot kartonger efter alla flyttar jag gjort i mitt liv. Jag har inget att skriva om just nu för jag har halkat efter lite men jag håller på med ett inlägg som inte är slutfört än för jag måste ha fler bilder. Jag räknade nu ut att jag flyttat minst 27 gånger sen jag föddes..  

 

Klicka här för att se förra bilderna på Stilton

 

              

Det skulle inte förvåna mig om Stiltons nästa steg är detta..  . Jag blir så glad när dom skickar roliga bilder på honom. 

 

  

Nu tog det stopp så jag flyter vidare med både promenad, foto och lite annat. Önskar er en fin början på veckan 

 

     

Marling's Dreaming med Floating

 

Jag besöker era bloggar lite senare i dag då jag har mer tid

 

#Stilton #Abstinens #Marling's

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards