Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 3 april 2018

Specsaver på Erikslund Proppskåp glädjelista och lite musik

Av Malin wiper - 3 april 2018 15:00


Bild på mig från Jönköpings Rosarium 2015


Nu känner jag för att skriva en "Glädjelista" eftersom det svängt och blivit så positivt dom sista två dagarna. Jag var ju till Specsavers på Erikslund i dag för att göra en synundersökning och det var verkligen ett välbesökt ställe. Väldigt proffsigt bemötande och kompetens bland personalen. Dom har ofta bra erbjudanden så det kom in folk hela tiden så dom som jobbade där hade fullt upp men var så coola. Här kommer nu min glädjelista:


1. En person har blivit lite bättre


2. Jag hade ingen starr


3. Jag hade normalt tryck på ögonen


4. Jag hade ingen synförändring så jag behöver inga nya glasögon 


5. Stenskottet på bilrutan kostar inget att reparera utan går på bilförsäkringen


6. Jag hittade min hårtoning Loreal på City Gross. Just den färgen som gått ur sortimentet. Dom paket som fanns kvar var nedsatta från över 100 kr/st till 48 kr/st så jag köpte 6 paket.


7. Huvudvärken är borta


8. Våren känns på ingång så det riktigt pirrar i kroppen


9. En trevlig man var här och satt in ny elcentral så nu slipper vi proppskåp

 

10. God mat ute efter ögonundersökningen 

 

                               

  Triva

                                        

    
Taylor Davis med Now We Are Free (Gladiator Theme" Violin Cover


                                       

Seven Oaks

#Glädjelista #Specsavers #Taylor

 
 
Ingen bild

Syrran!

3 april 2018 15:16

Så roligt att höra!!!
Efter regn kommer sol, som ordspråket säger :-)
kram

Malin wiper

3 april 2018 15:38

Ja det känns verkligen bra. Det är ett ordspråk som håller än ;)

Tack!

Ha en fin arbetsdag
kram
Malin

 
Annelie

Annelie

4 april 2018 07:52

Vilken underbart härlig "glädjelista" du hade.. *sånt man lever på länge*

Ha nu en jättefin onsdag.. // Varm Kram Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Malin wiper

4 april 2018 09:17

Ja du efter regn kommer sol ;)

Ha en jättefin onsdag själv

Jag tittar in till dig lite senare för nu har vi lite att uträtta

kram
Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards