Öppen Ridå

Alla inlägg den 26 september 2017

Av Malin wiper - 26 september 2017 08:15

  

I går efter att jag varit på Vårdcentralen och Apoteket så kände vi för att gå in på Hallsta Café & Bar för att ta en fika. Det är så pass bra väder så utemöblerna står kvar än så länge. Vi ville slappna av lite och bara vara en stund

 

 

Uteplatsen går sen runt hörnet så den är verkligen stor. Cafét är verkligen på rätt plats så man får utsikt över torget och folk som rör sig där                       

 

  

På ett litet trädäck står dessa möbler så det är bara att välja vart man vill sitta


 

Vi var lite frusna så vi satt inomhus där det är jättemysigt. Längre bort ser ni min man som njuter av omgivningen           


  

Vi tog varsin minibagett till kaffet och det smakade toppen, och allt kostade bara 50 kr för det var"seniorpris"..dagen till ära. Det är vänlig och härlig stämning därinne och ägarinnan kom och pratade med oss en stund och vi slappnade av och det behövs när man är uppspänd.                               


  

Här en skylt där man ser att dom har lite av varje och även Nattklubb både fredag och lördag då det är öppet till 01.00             


  

På torget beskärs det träd och jobbas inför höst och vinter                        

 

        

Fält av Guld med Ainbusk Singers

 

Jag börjar få så många fel på bloggen nu men det är ingen idé att mejla till bloggplatsen för jag får aldrig några svar. När jag skall byta rad så hoppar allt ur och jag måste gå ur bloggen för att börja om igen. Jag antar att det inte funkar med en blogg som min som har över 90.417 bilder sen 2009. Det har även varit fel på statistiken men då fick jag hjälp men jag tror det är fel nu också. Jag har ju funderat länge på en egen domän men jag har inte orkat ta tag i det än. Helt plötsligt försvann funktionen för videoklipp också så jag måste sätta in allt över Youtube. Förut kunde jag sätta in egna filmklipp här som var lagomt långa men funktionen har helt hoppat ur. Nu skall jag in i duschen och sen känna efter om jag kan börja gå till gymmet igen. Min man skall i alla fall gå dit i dag. Nu önskar jag er en så fin dag som möjligt kära läsare. 

 

                                             



#Hallsta #Utemöblerna #Trädäck #Inomhus #Minibagett #Stämning #Nattklubb #Torget #Ainbusk

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards