Öppen Ridå

Alla inlägg den 22 september 2017

Av Malin wiper - 22 september 2017 13:00

Detta är en park The Dreampark i Enköping som vi besökt då vi träffat min son. Klippet ovan har min son gjort med både bild, musik och 3D modell från denna Dream Park. Det är ett arbetsrelaterat projekt. Jag tycker det är jättebra gjort och gillar den filmiska musiken han komponerat till bilderna.           

 

#Dreampark #Son

Av Malin wiper - 22 september 2017 08:45

  

Jag känner mig ungefär som figuren på bilden som jag såg på IKEA för ett tag sen. Eftersom jag är så enérgilös och trött så tog jag blodtrycket i går eftermiddag. Vi har en egen blodtrycksmätare och blodtrycket var lite högt med sina 165/90. Enligt nya rön så skall övertrycket inte vara över 130 och undertrycket mellan 75-85. Annars har jag för det mesta haft lågt blodtryck men det ändrade sig när jag blev utbränd. Sist var det 130/75 och det är ju ok. Det är nog oro som jag har i kroppen som jag inte kan koppla bort och nu måste göra nåt åt detta. Jag får nog lägga in en ny växel och även gå till läkaren med saker jag har problem med.  Nu är min man på Vårdcentralen för att besöka diabetessköterskan. Efter  6 månader funkar det med överföringen från vår förra kommun. Det har varit en del problem i överföringen av många märkliga slag      

 

I dag har vi 11 grader varmt och lite regntungt. Det är mer oro i världen nu än jag kan komma ihåg och det känns hotande än om vi varit förskonade från mycket. Jag försöker skriva nåt mer men jag har fått kortslutning och det bara tar stopp. Jag får nog ge mig och vila mig från bloggen igen och ägna mig åt promenader och börja på gymmet igen. Fast jag kan nog inte hålla mig från bloggen helt utan kommer in då jag har nåt att skriva om och lite mer bilder.  Det blir lite för negativt nu än om det tillhör livet också

 

    

Sköt om er och ha en härlig helg kära läsare

 

          


Relaxing blues music med Malia. Malia föddes 1978 och är en sångare från Malawi. Hon har släppt 6 album hittills. Hon flyttade till london som tonåring. Hennes fjärde album är en hyllning till Nina Simone

 

                                                

Seven Oaks

 

 

 

#Figuren #Blodtrycket #Regntungt #Kortslutning #Relaxing

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards