Öppen Ridå

Alla inlägg den 20 augusti 2017

Av Malin wiper - 20 augusti 2017 17:00


 

Detta är ett inlägg som är ett antal veckor gammalt då vi var till min son och åkte iväg till Ängsö Slott för att gå omkring och mysa. 


Klicka här för att komma in på ett inlägg från 2012 då vi var sist till Ängsö Slott då vi hälsade på sonen. Han kallar oss för "Päronen" nu..  

 

                                 Pears - GIFMANIA                                            Pears - GIFMANIA          


  

Det är en stor vacker park nedanför slottet där gamla fina träd tornar upp sig också. Klicka här för att se surrealistiska sandslott

 

  

I slottet finns ett Café och här ser man utomhusserveringen

 

  

I parken är såna här fina trälådor med röda blommor utspridda

 

          

Klickbilder                   


   

En kyrka tornade upp sig bakom stenmurar


   

Detta är Ängsö Natur & Kultur Magasin dit vi gick in och kollade lite också

 

Sunday Morning med Johnny Cash 



#Ängsö #Park #Utomhusserveringen #Trälådor#Kurka #Kultur #Johnny

Av Malin wiper - 20 augusti 2017 08:15



 

Playbill. Äldre förskrivet inlägg


Skådespelaren Sam Shepard gick ur tiden 27 juli 2017. Han föddes 1943 i Fort Sheridan i Illinois. Han var även dramatiker och filmregissör. Han skrev också flera böcker, noveller och essäer. Sam erhöll Pulitzerfpriset för drama 1979 för sin pjäs Buried Child. Han nominerades till en Oscar för bästa manliga biroll för rollen som piloten Chuck Yeager i filmen Rätta Virket 1983. Han var gift med skådespelerskan Jessica Lange från 1982-2010 och tillsammans har dom två barn. Sam Shepard dog efter sviterna av ALS

 

                Rest In Peace

 

 

 

   Sam Shepard med exfrun Jessica Lange. Klicka här för att se vart jag hittade bilden. Jag tycker dom båda är fantastiska skådespelare och jag har sett massor av filmer som dom medverkat i.

 

                              

 



                                        



#Sam #Jessica 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards