Öppen Ridå

Alla inlägg den 20 maj 2017

Av Malin wiper - 20 maj 2017 13:45



                   





  

 



OBS! Förskrivet tidsinställt inlägg


Jag såg för ett tag sen filmen Heartbreaker som är en Fransk romantisk komedi från 2010. Den såg jag på SVT play, tyvärr så har tiden gått ut för att se den där. För regin står Pascal Chaumeil. I rollerna ser vi: Romain duris, Vanessa Paradis, Julie Ferrier, Franqois Damiens, héléna Noguerra, Andrew Lincoln, Jacques Frantz mfl

                     


                                                     

Alex är en charmerande cool och professionell förhållandesabotör. Han kallas in av oroliga anhöriga för att bryta upp icke önskvärda relationer. Han gör allt för att kvinnorna i fråga skall falla för honom men sen dra sig undan snyggt. Till slut blir ett av hans mål den vackra, livliga och oberoende Juliette. Hon får honom att inse att den perfekta planen kanske inte alltid existerar när det gäller kärlek

 

                              


Theater seat


Jag tycker det var en rätt bra film i lite feelgoodanda och skådespelet går inte att klaga på heller. Den var dråplig, rolig, romantisk, och kändes ibland som en lite mjukare "Bondfilm" och det gjorde den även i och med en del av musiken som gav lite agentkänsla. Att han dessutom hade ett äkta par som medhjälpare gjorde det också lite mer spännande och nervkittlande.  Jag sjönk då ner i TV soffan och bara myste


Jag ger filmen 3 kärlekskaniner av 5 möjliga i betyg

 


Trailern. Klicka här för att höra ett av soundtracken till filmen. Klicka här för att höra ett annat

 


#Heartbreaker #Pascal

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Maj 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards