Öppen Ridå

Alla inlägg den 13 mars 2017

Av Malin wiper - 13 mars 2017 13:30

    

Jag ringde till Hallstaparken så fort vi vaknade i dag för vi vill gå och se Clabbe som Dj 25 mars. Dom sa att jag kunde ringa tidigt i morgon bitti för att då fanns dom där innan dom hade annat att göra.             

 

Då får vi en tid dit så vi kan köpa ut biljetter och det fanns kvar så nu blir det av..  . Vi fick ett presentkort av syrran och svågern just till Hallstaparken som inflyttningspresent..  det skall vi använda nu så vi även kan äta en bit mat där när vi upplever gamla minnen. Det är möjligt att vi sen går upp och dansar också för det förhöjer ju upplevelsen av det hela. Det skall bli jättespännande så jag skall promenera varje förmiddag och kväll nu så jag inte får bakslag på ryggen som nu börjar ordna till sig

 

 

                                                           
             

 

 

Klicka här för att se honom i full action. Klicka här för att läsa om Claes af Geijerstam som han egentligen heter. Naturligtvis har jag med mig autografblocket. Klicka här för att läsa om "Rakt över disc". 

 

Här hör ni Clabbe med Göran Fristorp i Melodifestivalen 1973. 


  

Tur att vi åkte ut i går för då hittade vi detta fynd hos Jysk. Sängbord som kostat 599 kr men nedsatta till 240 kr. Helt igenom trä så dom har lite tyngd och passar in och gör det lite mjukare mot allt fyrkantigt. På IKEA köpte vi sen sänglampor i koppar för 129 kr. I andra färger kostar dom bara 99 kr. Det var min man som fick välja och gillar valet. 

 

                                                              

 

   

Eftersom vi inte vill ha nåt som tar mycket plats så är dom perfekta. Vi vill ha rymd i sovrummet och nu är vi nästan klara där utom att vi måste få upp mer på väggen vid sänggaveln. Det är vardagsrummet som är det stora jobbet och det ser mycket rörigt ut där fortfarande. 

 

                                                               

 

   

Andra sidan. Tavlan vi hade ovanför den gamla sängen passar inte in nu så vi får välja nån annan av våra tavlor. Det är kul med lite förändring efter ett antal år och vi ligger så skönt i sängen så man nästan blir lyrisk                             

 

 

        

 

#Hallstaparken #Clabbe #Göran #Jysk #Sängbord

Av Malin wiper - 13 mars 2017 08:00


                      


  

                   

                   


                 


          


 


                            

                                                                                               


 


                     


                       


       


                  

                                


 


  


                               


                           


  


Vassilis Saleas med The seaside of your dreams. Vassilis Saleas är en grekisk klarinettist. Han har arbetat med Vangelis sedan början av 1990-talet. Hans första soloalbum Orama: Musik av Vangelis presenterade tolkningarna av Vangelis kompositioner 

 


  

I dag har vi att se fram emot en ny vecka och jag hoppas ni mina kära läsare får en fin början på den. 

                                   


#Vassilis #Bildsvit

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards