Öppen Ridå

Alla inlägg den 15 februari 2017

Av Malin wiper - 15 februari 2017 15:30

Jag hittade själv ett jättesnyggt armband på People kläder när jag var in och köpte bältet åt min man. Armbandet var nedsatt med 50% så det kostade strax under 200 kr. Det har härlig tyngd i sig och passande för en smalare handleder som jag råkar ha. Jag har sparat in så mycket pengar på att inte gå ut och fika ständigt och jämt så så jag kunde unna mig lite extra i kläd- och smyckeväg denna månad och ändå är jag inte helt barskrapad


 

Dom hade jättesnygga klockor i trämaterial som hade tre olika uttryck. Finns både för dam och herr. Den svarta längst upp hade en glittrig bouette. Dom kostar mellan 600-900 kr. En riktig annorlunda lyxvariant och märket är Mod Stockholm  

 

  

Närbild på en av dom, dessutom väldigt lätta viktmässigt

 

B.B King med Three O Clock blues


  

Sportskor inför våren


  

Bekväm lättburen silkig blus med blixtlås framtill och halv fjärilsärm


  

Snyggt pyntat


  

Vårigt och fräscht            


  

Jeansjackor är tillbaka så härligt tidlösa                           


                                                       

 

Närmast på agendan är nu att min man skall bli klar med rensningen av sitt kontor. Då får vi bort ytterligare en hylla och ett bord till second hand. Efter det så tar han itu med sin byrå som är smockfull av saker. Jag har inte mycket att göra förrens sista sekunden eftersom jag inte är samlartypen   och har gjort det mesta med mina saker utom att tömma resten i köksskåpen.

 

 



#People #Armband #Klockor #Blus #Vårigt #Jenasjackor 


Av Malin wiper - 15 februari 2017 10:00

  

Jag fotade lite hos Acleja Blomsterhandel då jag ändå var inne och köpte en blomma till min härliga man i går. Kolla in så fiffigt och snyggt utanför butiken. 


                                                                              


 

Alltid hittar dom på nåt nytt pynt. Här ballonger och band som hänger ner så dekorativt utanför butiken


                                                                                                 


Varför inte en nalle i blomkrukan?.    


   

Vackra rosbuketter i lyxig variant inför Alla Hjärtans Dag eller andra tillfällen

 

                                                                  


  

Ännu lite snyggt utanför butiken


Tulpaner formade som ett hjärta är deras specialitet   

 

I dag känns det lite vår i luften för solen tittar fram. Nu har vi bara 6 dagar kvar i Vaggeryd där vi bott i 17 år. Det känns lite sorgligt än om det är nödvändigt att vi nu går vidare på nya äventyr. Det skall bli skönt att komma närmare sonen och även flyget så vi slipper åka 36 mil varje gång vi skall åt det hållet. Vi känner rätt många i omgivningen och flera bloggvänner bor i närheten. Åren i Vaggeryd glömmer vi ändå aldrig och vi kommer att åka dit emellanåt. Nu önskar jag er alla en härlig onsdag

 

 

 

#Acleja #Ballonger #Nalle #Rosbuketter #Tulpaner

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards