Öppen Ridå

Alla inlägg den 16 september 2016

Av Malin wiper - 16 september 2016 09:15

 

Mjölkafållans scen i Huskvarna  


Det har varit en svettig natt utan öppna fönster i och med branden på soptippen. Typiskt att vi skulle lämna in bilen till verkstan i dag tidigt på morgonen. När han kom dit så fick han reda på att han kunde promenera hem än om branden inte var släckt än. Det är mest vattenånga nu men det luktade av honom när han kom hem så jag skulle inte själv gett mig ut. Brandmännen har varit dit och mätt och det skall inte vara förenat med fara just nu, inte där vi befinner oss i alla fall. Jag har ett luktsinne som är för bra så jag känner minsta lilla. Det kan nog bero på att jag blivit utsatt för utsläpp, mögel mm tidigare i mitt liv på arbetsplatser. En gång hamnade jag till och med på sjukhus med syrgas.

 

Klicka här för att komma in på Vaggerydstorget och läsa mer om händelseutvecklingen ang branden

 

   

 

Jag avskyr att känna mig instängd och det gör jag nu. Hade vi haft bilen på gatan så hade det känts tryggare och man hade kunnat åka iväg om man kände för det. Det kan hända att vi får tillbaka bilen redan i dag för vad vi vet hittills så är det bara tändstiften som skall bytas,  ett bensinfilter och nån justering på bromsarna och kopplingspedalen. Det var inte länge sen vi kostade på bilen många tusenlappar men så är det när en bil kommer upp i ålder.                   

 

    

Mjöklafållans scen

 

Det hade varit bra om det kommit ner lite regn nu i och med branden. Jag går ut på livets scen och gör sånt hemma som jag måste få gjort, kan ju inte åka ut och fly från allt.   Ha nu en skön helg kära läsare

 

                

 

   

 

 

 

Deep Purple med Smoke on the water

 

 

 

#Branden #Verkstan #Instängd #Mjölkafållan #Deep

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards