Öppen Ridå

Alla inlägg den 10 september 2016

Av Malin wiper - 10 september 2016 19:00



   

När jag skriver detta inlägg i dag 18.00 så är det 22 grader ute, soligt och vindstilla. Det känns som man bara vill gå omkring och mysa och sätta sig på en fin bänk och bara njuta. Nu är det också bra promenadväder och jag har fått låna ett par stavar av A-G för att testa om det funkar för mig. När jag var med i en promenadgrupp för flera år sedan så köpte jag stavar och testade men jag spände upp nacken så jag blev yr. Nu skall jag testa igen           

 


Bruce Springsteen med Waitin' on a sunny day. Det behöver vi inte vänta på för vi har sol så det räcker till. Fast det är dimmigt på morgonen men det tycker jag är lite magiskt.    

 

 

 

 

                    

 

 

 

#Soligt #Stavar #Bruce    

Av Malin wiper - 10 september 2016 16:30



 


I dag har vi sett denna VOLVO 2213 VE från 1965 på en parkeringsplats. Tyvärr sken solen från alla håll så det var lite svårt att fota. 


     

Klicka här för att komma in på Svenska Volvo PV-Klubben           


  Gallery


  

Klicka här för att komma in på Volvo nostalgi


 



            


  

Klicka här för att höra Svenne Rubins med "En Gammal Amazon"


  

Nu är vi hemma igen och fixar lite härhemma som vi ligger efter med. Det känns som sommaren kommit åter för det är varmt, vindstilla och soligt. I Jönköping sjöd det av liv så vi hade några trevliga timmar. 

 

 

                                           Kram från Malin

 

 


#Volvo #Rubins

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards