Öppen Ridå

Alla inlägg den 26 juli 2016

Av Malin wiper - 26 juli 2016 10:30

          

Best animations                 



Helt plötsligt dök min man upp med ett paket till mig och det visade sig vara en laddare för dubbla batterier till min nya kamera. Han är överraskningarnas man, har väl hört mig sitta och mumla om att man borde ha en riktig laddare och fler batterier...  nu har jag helt plötsligt en jättebra laddare och två extra batterier. Han är för gullig min man som vill att jag skall ha det bästa...  Märket är Patona Dual USB. Han har köpt den och batterierna på Batteries-Online.se 

 

Dessa batterier till kameran laddas upp väldigt snabb och håller länge. Nu kan jag även bläddra bland bilderna jag tagit direkt på displayern, och det har jag inte kunnat göra på min lilla Canon.

 

            

  

Text tillförd i dag:


Det är så mycket som händer i vår närhet just nu så försvinner jag ett tag från bloggen så beror det på detta. Känns som man är på språng hela tiden. Det sker saker både på min mans och min sida av familjen. Ofta kommer flera saker på en gång vad det gälla månde. Sånt är livet och inget att göra åt utan man får ta en sak i sänder. Jag lider dessutom av så kraftiga svettningar mest i ansiktet så jag känner mig svimfärdig ibland. Har fått avstå gymmet tills det blir bättre. Önskar er nu sköna dagar

 


Låten Live To Tell med Madonna dök helt plötsligt upp i min hjärna. Jag har en LP med den låten  nånstans på vinden. Har inte hittat den än fast vi rensat bort rätt mycket nu

 

 

#Batteriladdare #Pantona #Närhet #Madonna

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards