Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 6 maj 2016

Gym Plus, pass 58, Ritz och en borttappad kamera.

Av Malin wiper - 6 maj 2016 18:00


En vattenflaska i omklädningsrummet på Gym Plus med en text som passar in på hur man känner sig efter ett gympass. Är man inte i så bra form före passet så känner man sig mycket bättre efterråt. Nu har jag kunnat förlänga gåbandets tid till 15 minuter så nu är jag snart uppe i 20 minuter igen men uppförsbacken avstår jag tills vidare

  

Vi kände sen för att gå över till Ritz Konditori för en fika i form av kaffe och smörgås. Att kolla på lite bakverk ökar ju inte vikten som tur är. En tårta med mörk choklad som rinner så snyggt utefter sidorna, och kan locka den mest återhållsamma          


Sen åkte vi då hem och jag gick in till laptopen för att tömma kameran på bilder. Hittade helt plötsligt inte kameran och sökte i både fickor, väskan och i hela lägenheten men ingen kamera fanns. Då ringde jag till Ritz men där fanns den inte heller, sen kom jag att tänka på att jag hade en tunn sportjacka på mig där fickorna inte är så djupa så den kan ha ramlat ur. Gick ut till bilen för att kolla igenom på golvet men hittade inget. Ringde då min man som gick ut på torget och såg efter om den låg någonstans. Jag bestämde mig för att åka ner till centrum igen och där träffade jag min man som gick omkring. Jag bad honom kolla lite mer i bilen för man vet ju aldrig. Till slut hittade han kameran inklämd under framsätet så det var inte så lätt att upptäcka. Jag kom sen ihåg att min man har en liten bra digitalkamera som jag annars kunde låna. Vi fick även en digitalkamera av min son som vi har i reserv så jag hade inte blivit utan men det är tråkigt ändå. Längtar tills vi skall åka till min son för då skall jag få hans systemkamera eftersom han inte använder den. Även att få träffa honom igen kommer att kännas härligt        

 

 



#Gym #Roses #Ritz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards