Öppen Ridå

Alla inlägg den 29 april 2016

Av Malin wiper - 29 april 2016 14:45

   

Jag kom iväg till gym Plus trots att jag fick besvär med kroppen i går. På eftermiddagen så fick jag bränningar i låren och och så ont så jag tryckte på utsidan av vänster lår så jag skrek rakt ut. När jag kom till gymmet så frågade jag Louise Backlund som är massör om detta,  och hon sa att jag överansträngt mig och får ta det lite lugnt. Fick gå ner från hastighet 5 till 2 och ingen lutning på gåbandet. Det kändes som ultrarapid och passade inte riktigt min personlighet men vad gör man?. Jag hade tagit värktabletter så jag klarade passet och mådde mycket bättre efterråt.

 
  

Här ser ni massör och instruktör Louise Backlund, och Mikael Johansson som driver Gym Plus spexa lite..   Dom står framför Louises lokal som håller på att renoveras. Jag ville ha en bild av dom båda härliga personerna.                     

 

Louise hyr in sig på gymmet som LB Massage. På söndag då vi har evenemanget "Tillsammans mot cancer" så kan man få massage 15 minuter för 50 kr och pengarna som kommer in går oavkortat till cancerfonden.

 

   

Även Gym Plus kommer att ha öppet på söndag 1 maj då vi i "Vår lilla stad"  har evenemanget "Tillsammans mot cancer". Klicka här för att komma in på Tradera där Gym Plus har en auktion på 6 månaders gym + medlemskap. Hela beloppet som kommer in går oavkortat till cancerfonden. Det finns mer att läsa där ang detta.  Klicka här för att komma in på Gym Plus och läsa mer. Det är ett jättebra initiativ detta med "Tillsammans mot cancer" som startade förra året i "Vår lilla stad". Vi måste bekämpa denna sjukdom som drabbar var tredje person. 

 

På söndag 1 maj är det dessutom rabatt på samtliga medlemskap med 15%, samt massage 5-10 kort 

     

Efter gymmet så åkte A-G och jag hem till mig för att ta en fika. Det blev kaffe och smörgås. Vi satt där ett bra tag och pratade och slappnade av. Hon fick med sig några svärmors tungor och även svärmors rosett. Jag hade för många skott i flera krukor och blev så glad att hon ville ha några med sig hem. Vi var även in på Jennys Inredning en sväng men det får jag skriva om senare. Kan inte sitta vid datorn lika länge nu när ryggen krånglar.          

 

 

#Gym #Louise #Mikael #Tillsammans #Söndag #Fika

Av Malin wiper - 29 april 2016 14:30

  

För nån vecka sen besökte vi Miss Elsas second hand. Det ligger så fint på hörnet på torpa, finaste området i Jönköping enligt mitt tycke. Vi pratade ett tag med ägarinnan och hennes mamma, det är alltid lika trevligt. Klicka här för att se vad jag skrev förra gången om Miss Elsas  

 

   

En ljust gråblå tunn jacka med lite volang nedtill och mönster av blomranka i mörkare grå             

 

   

Färgstark tunn långklänning för sommarens fester 

 

   

Silkig prickig blus                 

 

   

Tuff moccakänga 

   

Sober klänning som går att tuffas till med detaljer       

 

   

Tjusig orientalisk jacka för finare tillfällen

 

   

Jag köpte denna jumper i stretsch som jag skall ha under en blus. Fick betala endast 50 kr. Klädmärket är deVal

 

   

Köpte även ett par örhängen och ett hänge

 

   

Det finns hur mycket som helst där, och massor av jackor i olika modeller 

 

 

 

#Elsa #Jacka #Långklänning #Prickig #Moccakänga #Sober #Orientalisk #Jumper #Örhängen #Razia  

 

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards