Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 9 december 2015

Gym Plus träningspass 22 och 23

Av Malin wiper - 9 december 2015 12:00

  

I dag var  A-G och jag till Gym Plus igen. Vi var dit i måndags också men jag hann inte skriva om detta så jag sätter ihop dom två gångerna i ett inlägg. Här en vägg i spinningrummet. Jag är fortfarande så förvånad över att det är så roligt att träna, man blir både starkare, piggare och mer positiv. Att vi är två gör även det väldigt mycket för att gå ensam är ingen höjdare.

 

Vi måste ju få spexa lite också. Här ser ni A-G i full gång med en stång, nu glömde vi sätta dit nån tyngd igen...  

 

 

Jag låtsas lyfta upp en skivstång med många tyngder..  Jag känner mig som en strandad val eller en ny världsdel...  

 

   

  

När vi satt på Ritz Konditori efter gymmet och njöt så sa A-G kolla er bil är färdig nu, på parkeringen svängde denna röda bil som är lik vår men utan fälgar men det såg jag inte först, blev jätteglad för jag trodde då att min man hämtat den och ställde den där på parkeringen men det kom en helt annan man ut ur bilen...  Så trist för jag blev så glad

 

   

I dag var det då dags för träningspass 23 men jag tog bara några bilder för inläggen blir för långa. Här tar vi av oss ytterskorna och på med träningsskorna

 

I Receptionen kunde man se denna lapp där man kan läsa ang presentkort på sånt man kan ta del av på gymmet  

 

    

Sen kommer då gymägaren Michael Johansson in som en virvelvind, alltid glad och trevlig med många järn i elden. 

 

        

Sen var det fika på Ritz men jag fotar inte våra smörgåsar för vi tar nästan samma jämt. Bakverken på bilderna är bara skådebröd för mig. Se men inte röra det skall gymladies göra. När man sitter på Ritz bardel och kollar ut då får man se rätt mycket och två gånger har vi sett en bil som kört mot enkelriktat och mött flera bilar på torget. Det kan vara nån som kommer utifrån som missat detta, det är i alla fall lite dråpligt. Nu önskar jag er en härlig "lilla lördag". 



 #Gym #Spexa #Skivstång #Michael #Ritz

MassageNerd.com - Massage Videos, Massage Pictures, Massage eBooks and Tons of Free Massage Information!

MassageNerd.com - Massage Videos, Massage Pictures, Massage eBooks and Tons of Free Massage Information!

MassageNerd.com - Massage Videos, Massage Pictures, Massage eBooks and Tons of Free Massage Information!

 
 
Inger Rozén

Inger Rozén

9 december 2015 15:14

Hej o hå!
Så fin banner.Med julmotiv.Fast här är det mera som midsommarväder med 9 grader+.Julgranen är klädd o klar.Ikväll ska vi reta oss på en viss bonde.Kram,Inger

http://chintohs blogspot se

Malin wiper

9 december 2015 16:02

Tack snälla du. Vi har ingen vinter här heller utan mer en senhöst tyvärr

Jag antar att det är bonden som aldrig blir nöjd ;) utan bytte ut alla tjejer.

Ha en fin kväll
kram

 
Annelie

Annelie

10 december 2015 01:18

Hahahah,,, tänk att det finns bestick med tyngder i.
Men, varför inte..?? :-/

Vad dråpligt med bilen, för sååå många röda av det märket finns det väl ändå inte i ert samhälle.
Vilken tid det har tagit att få er bil.. :o((

Kramar om.. <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

10 december 2015 13:14

Mr T här: Tror det finns 3 med våran i närheten, ser dock fler i Jönköping.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Fredag 29 mars 10:15

    När vi skjutsade hem min son i  tisdags eftermiddag så passade vi även på att gå in på Mel's Garage i Enköping där min son bor. Dom har otroligt god glass där från Rättviks Glass.    Klicka här för att se när vi var till Mel's Garage 7 m...

Av Malin wiper - Torsdag 28 mars 08:45

    I tisdags tog vi en promenad nere i Öster Mälarstrand, Notudden. Här satt vi oss ner på dom nya bänkarna framför småbåtshamnen. Sen gick vi omkring och kollade runt lite på dom båtar som fanns där, än om inte så många än     Här sitte...

Av Malin wiper - Onsdag 27 mars 08:30

  I mångdags innan vi hämtade min son i Enköping så dukade jag klart så allt var färdigt till lunchen hos oss. Min son har blivit vegetarian så vi tillagade morotsbiffar som vi gjort några gånger förut. Klicka här för att få receptet på morotsbif...

Av Malin wiper - Måndag 25 mars 07:15

    Här kommer lite fler bilder från promenader, och som ni vet så gillar jag pelare. Här ett pampigt hus i centrala Västerås     Lite fler pelare jag stött på och jag tycker såna tillför mycket i stadsbilden     En lite annorlunda...

Av Malin wiper - Söndag 24 mars 09:00

    Detta är en Alfa Romeo Spider från 1972. Den såg jag på en av våra promenader och den var så läcker. Nu börjar det snart dyka upp lite mer veteranbilar och det känns kul                                                                 ...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

Move About Västerås

 

Röda Korset modevisning 13 april 11-16

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Skapa flashcards