Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 28 november 2015

Rosor och förändringar.

Av Malin wiper - 28 november 2015 08:45


  

När min man varit ute och handlat på ICA  i går så kom han hem med rosor till sin fru...  det uppskattas. Jag är bättre i rösten i dag men är supertrött så jag tror inte att jag orkar följa med min väninna på ett evenemang hur gärna jag än vill. Det är många olik virusar som går just nu och en del går över på ett par dar medans andra håller i sig, och även kommer tillbaka. Jag får bestämma på eftermiddagen om jag kan följa med.      

  

   

Blommorna på nära håll, jättevackra                          

 

 

Rosenbullar som jag och min man skall försöka baka så fort orken kommer tillbaka.


     

 

 

 

 


Vaggerydstorget har fått en ny skribent och redaktör som heter Malin Bergstrand. Klicka här för att komma in på Vaggerydstorget och läsa lite ang detta

 

 

            

             Pencil box light

 

 

 

#Rosor #Man #Rösten #Rosenbullar #Vaggerydstorget

 
 
Ingen bild

Myrna

28 november 2015 18:15

Krya på dig hälsning fr Texas Houston Myrna o Rebecka. Hälsa Thor Leif ocå

Malin wiper

28 november 2015 18:23

Vad kul att ni är framme nu, vilket äventyr. Ha det nu toppen i Texas lyckostar ;)

Mr T hälsar tillbaka

Sköt om er och njut
kramar från oss

 
Ingen bild

Lillemor

28 november 2015 19:20

Hej Malin!
Hoppas att du kryar på dig snart!
Själv har jag haft några gallstensanfall den här veckan. Skulle eg. sjunga med min kör i morgon men vågar inte. Vore inte så kul om jag fick ett anfall där.
Ska på lasarettet på måndag för ett ultraljud på levern. Har fått lätt förhöjda värden förmodligen beroende på medicin för psoriasisartrit; cellgift och biologiska sprutor. Ska höra om gallan då också.
Ha en fin första advent ni två.
Kram ❤️

Malin wiper

28 november 2015 19:41

Tack snälla du för omtanken. Stackare! jag hade själv ett gallstensanfall för några år sedan och hamnade på akuten blev sen opererad och har sen dess varit bra. Magen har rättat till sig helt. Vad synd att du inte kan vara med och sjunga men jag förstår dig. Jag hade själv leverpåverkan när jag kom in akut eftersom jag tydligen gått med detta länge. Vad tråkigt att du även har psoriasisartrit, vad mycket man måste stå ut med

Sköt om dig, hoppas allt ordnar sig

Ha en så fin advent du kan ändå
Stor kram

 
Ingen bild

Dubbelfarmor

28 november 2015 19:29

Alltid roligt att få blommor och rosor är mina älsklingsblommor! Färgen var verkligen läcker! Hoppas du blir piggelin snart och orkar hänga med på det som du har lust med! Vi hörs!
Kramar och trevlig advent till er!

Malin wiper

28 november 2015 19:43

Mina älsklingsblommor är också rosor. Jag hade cericefärgade rosor i min brudbukett

Jag har nog en virus i kroppen för jag är så trött och lite hostig men det är många som är sjuka just nu. Det går över så småningom

Tack för din omtanke.

Vi hörs ha en fin advent själv med din man
kramar

 
Annelie

Annelie

28 november 2015 21:58

Jättevackra rosor, underbar färg.
Krya på dig ordentligt nu vännen

Kramizzar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Malin wiper

29 november 2015 09:25

Tycker också det.

Jag är inte fullt förkyld utan har nån virus som gör att jag är trött och det har satt sig på halsen

Tack snälla du

Ha en härlig första advent
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Torsdag 18 april 09:00

    I går när min man var till sin tandläkare i Hallstahammar så promenerad jag omkring i vårt bostadsområde. Här ser man att nåt är på gång så det dröjer inte länge nu innan folk kan sitta ute och njuta     Nu har skottkärran fått lite ...

Av Malin wiper - Onsdag 17 april 07:30

   I går hade jag tid på Citypraktiken för att undersöka mina öron. För ca 1,5 år sedan så hörde jag ett litet brus i öronen på kvällarna. Sen eskalerade det men jag har inte hört bruset när jag varit utomhus utan mest när jag skall sova. Tyvärr ha...

Av Malin wiper - Tisdag 16 april 08:45

    I går hade vi en riktig vårdag och jag såg detta andpar som låg i solen vid svartån och hade det bra     En ringduva dök upp på en gräsmatta och brydde sig inte om oss     Ytterligare en bild på den fina ringduvan. Jag är så fö...

Av Malin wiper - Måndag 15 april 15:15

    Efter all musikunderhållning i lördags på Röda Korset så var det dags för dans. Det är en tjejdansgrupp från Fryx dance company. Dom väldigt duktiga, smidiga och hade en väldigt bra rytm och enérgi. Dom går på Fryxellska skolan          ...

Av Malin wiper - Söndag 14 april 11:45

  Vi hade det toppen i går på Röda Korset där dom hade full fart hela dan. Här ser ni Kelly till höger som är chef och till vänster en av dom anställda. Alla är så kreativa och trevliga. Först får man köpa fikabiljett och det kostar 50 kr/perso...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards