Öppen Ridå

Direktlänk till inlägg 26 mars 2015

Salong Hon & Han Frisör Interiör......

Av Malin wiper - 26 mars 2015 12:30

  

I går hade jag tid hos Salong Hon & Han Frisör Interiör. Dom har alltid så fint utanför med en bänk som dom varierar med oliks saker efter årstid 


  

När jag satt och väntade på att färgen skulle ta så fick jag god kopp kaffe med en njutbar påskhare till. Dom har sånt fint kaffeporslin också


    


  

Dom har så bekväma stolar så jag behövde inte använda min ländryggs-dyna en enda gång utan den fick ligga i denna fina träsoffa med dom andra kuddarna


  

Nytt hängsmycke som kommit in 


Dom har fortfarande kvar saker som är nedsatta med 70% så passa på.


  

Det var Evelina som tog hand om mig och jag fick en skön stund med både massagefotölj och hårmassage så jag kände mig som en ny människa när jag gick därifrån. Hon är så proffsig, fin och trevlig.

 

Jag fick extra styling på håret så kolla här så snyggt det ser ut och färgen är den Evelina blandat till som jag nu haft några gånger, den är lite mörkare och kallare i verkligheten och jag trivs jättebra med den tonen. Jag har rätt långt hår nu men kan inte sitta så länge så jag kan göra allt direkt, kommer att ha lite längre hår ett tag men då styla det lite själv men så här fint klarar jag inte av. Dom är så gulliga och duktiga tjejerna så jag kan varmt rekommendera denna frisering som jag nu gått på i rätt många år och är supernöjd. Hade velat gå på fest efterråt...   


I dag får jag inget gjort utan går omkring som en yr höna...  Det får bli en vilodag men på eftermiddagen blir det en längre promenad.  Tittade ut nyss och då regnade det så aprilvädret har visat sig redan. Det har varit fel här på bloggplatsen så jag kom inte in direkt utan hade tack och lov satt gissningstävlingens inlägg på tid. Räkneverket verkar inte funka heller så nåt är galet. Det var länge sen det var fel här och för det mesta så fungerar allt bra och därför stannar jag här. Ha nu en skön dag mina härliga läsare, hoppas ni har en upplevelserik helg att se fram emot. 

 

 

#Salong #Evelina #Styling #massagefotölj #Hårmassage #serie

 
 
Annelie

Annelie

26 mars 2015 18:41

Har sagt det förut, men säger det igen.
Wow, vilket fint hår du har, är en aningens avundsjuk.. ;-)

Kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Malin wiper

27 mars 2015 07:15

Tack snälla goa du. Håret var ännu tjockare och snyggare när jag var ung men jag kan ju inte klaga när frissan säger att det är tjockt och bra kvalitet.

Ha en fin fredag
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin wiper - Onsdag 24 april 07:45

  Jag har sett serien UFO mysteriet på tv4 play. Det var min son som tipsade mig om denna serie. Felix har även med sig ufologen Clas Svahn                                             Det är Felix Herngren som gett sig ut på en svindlande ...

Av Malin wiper - Tisdag 23 april 09:00

    I går åkte vi till Citypraktiken i Tillberga som är en filial till den i Västerås. Det var en bra bit att åka med bussen. Jag hade tid hos min läkare som heter Johan Thunander och det är samma läkare som min man går hos. Det är en ung läkare...

Av Malin wiper - Måndag 22 april 05:45

    Lunchen som kom av sig. Vi skulle ha haft min mans bror på lunch i lördags men jag blev dålig. Nu har jag lärt mig en läxa att aldrig skriva om nåt innan det hänt. Min mage blev dålig igen så vi fick ställa in och det känns både som magkatar...

Av Malin wiper - Lördag 20 april 08:30

    Jag har sett en dramaserie på svt play som min syster tipsat mig om. Den heter Painkiller. Det är den Guldbaggebelönade regissören och manusförfattaren Gabriela Picher som ligger bakom denna tv serie                                      ...

Av Malin wiper - Fredag 19 april 08:30

                      Vi har sålt vår förra bäddsoffa (ovan) som vi aldrig satt i utan bara hade till gäster som sov över. Vi köpte ju en ny på Jysk som vi har i tv-rummet och den större och bättre att sitta i när man är fler och skall sitta i d...

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards