Öppen Ridå

Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Malin wiper - 28 februari 2015 18:00

  

I förmiddags så promenerade vi ut i det fina soliga vädret som kändes vårligt. Vi gick först ner till centrum för att kolla på Selmas kläders outlet som dom hade i fd Mimmis Magasin, Gretas Butiks lokaler som stått tomma ett tag. Outletförsäljningen har hållit på sen i torsdags och avslutas i dag. Allt dom har där var nedsatt med 70% så det gick verkligen att göra fynd. På vanliga butiken hade dom dagen till ära satt ner alla kläder med 10%  


  

Här ser ni fina glada Ulrika som driver Selmas. Vi blev bjudna på cider med tilltugg eftersom Ulrika drivit Selmas nu i 3 år och det på ett berömdvärt sätt, hon är en fantastiskt bra inköpare också. Du har verkligen gjort ett bra jobb...   

      

  

Vi var lite sent ute för hon hade fått sälja massor för det gapade nu lite tomt på många ställen. Jag hade sen förut köpt för 70% på vanliga butiken så jag var nöjd ändå

  

Jag köpte detta halsband från Baglady som hade en hamrad lång silverutsmyckning nedtill.  


  

Sen hittade jag dessa färgstarka vantar som är lagomt tjocka nu i vår. Halsduken jag har på mig på bilden köpte jag förut hos Selmas och den också på rea


  

Här är vi på väg ut igen.


  

Vi gick vidare till både City skor där jag skulle köpa strumpor och sen till Acleja blomsterhandel och sist till Jonssons Konditori men det får jag skriva om en annan dag för jag har inte sån bra ork än. När vi kom hem från "Vår lilla stad" så var jag helt slut och var tvungen att gå och lägga mig en stund men efter ett tag så piggnar jag till igen. Jag börjar helt plötsligt att frysa så otroligt jag som svettats i flera år, det känns lite konstigt så vi har fått sätta på elementen som förut varit kalla. 

 


Elegant och följsamt

 



#Selma #Jubileum #Vantar #Ulrika #Cider #Halsband

Presentation

Vaggerydstorget

   

GoMore Biluthyrning

 

OKQ8 Bilpool Västerås

 

Vårmarknad Röda Korset 27/4 11-15

 

Röda Korset Västerås Instagram

 

Min sons Youtubekanal

 

Vintagemannen

 

helpii App Store

 

Direkten Västerås centrum

 

friday for future

 

Arkiv

Mitt bildspel från Bread & Sweets by Jennie

 

Tandläkare Reza Razifar

 

Jonny Cutz

 

Konstnär Kerstin Wiklund

 

Vaggerydstorget intervjuade mig

     

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Fråga mig

108 besvarade frågor

Nostalgi

Kultursajter

Jag rekommenderar

Hälsobloggar

Inredningssajter

Medialänkar

Second hand

Café & Restaurang

Animeringar och bakgrunder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Länkar

RSS

Wipers Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards